וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז שהפיצה פייק ניוז: ג'יג'י חדיד נצפתה בשדה התעופה

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 14:11

הדוגמנית ג'יג'י חדיד לא התביישה להשמיע את קולה כנגד מדינת ישראל ולהפיץ פייק ניוז, עד שהגבול נחצה עם אמירות שערוריתיות שגרמו לה להיעלם מעין הציבור לכמה ימים, עד שנתפסה מסתובבת בשדה התעופה בניו יורק

דעותיה של הדוגמנית ג'יג'י חדיד לא זרות לנו, אם זה בגלל אביה מוחמד חדיד, שהשווה בעבר את מדינת ישראל לנאצים, או אם זה בגלל הפוסטים האישיים שהיא מעלה שכוללים בעיקר הסתה ושקרים על מדינת ישראל. אך בשבועות האחרונים, הפייק עלה הילוך, הגיע לרמות לא הגיוניות והביא לסערה שיכלה להימנע בקלות עם חיפוש קצר בגוגל, נקווה שתלמד לפעם הבאה.

אמנם לקח לה כמה ימים לצאת מהבית, אך במהלך סוף השבוע האחרון (שישי) הגיעה הדוגמנית לשדה התעופה JFK, שבניו יורק ותועדה על ידי צלמי פפראצי ועוברי אורח. בכל התמונות אפשר לראות בעיקר את המבט הרציני על גבול המפחיד, כשבתמונות בנוספות שרצות ברחבי הרשתות היא גם מכסה את פניה מעדשת המצלמה, או מנסה לפחות בהתחשב בזה שהיא נעזרה בטלפון הנייד שלה.

בלי להבין את הכוח שיש לה, שיתפה חדיד במהלך סוף השבוע שעבר פוסט מכעיס במיוחד: "ישראל היא המדינה היחידה בעולם שמחזיקה ילדים כשבויי מלחמה. חטיפה, אונס, השפלה, עינויים, רצח פלסטינים שנים על גבי שנים לפני 7 באוקטובר", טענה.

הסטורי של ג'יג'י חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ג'יג'י חדיד/צילום מסך, אינסטגרם

אם זה לא הספיק, יום למחרת (ג'), שיתפה הדוגמנית פוסט נוסף, בו משתמשת בשם Umme Murtaza מעודדת את עוקביה לצפות בסרטון וטוענת: " גורמי בריאות הודו שהרשויות הישראליות קטפו איברים של פלסטינים מתים במשך שנים ללא הסכמתם".

אל ההפצרה שלה צירפה המשתמשת קטע מתוך תוכנית התחקירים של אורלי וגיא עם מבקרת ידועה של המכון לרפואה משפטית, פרופסור מאירה וייס. בסרטון נאמר שהיה נהוג לקחת איברים מגופות שנחקרו במכון לצורך תרומת איברים, בין היתר של פלסטינים ועובדים זרים.

לקח כמה שעות טובות אבל בסופו של דבר חדיד העלתה התנצלות: "רציתי להראות את הדרכים שבהן החוק הבינלאומי מתערער על ידי ממשלת ישראל. במקרה זה, ניסיתי להדגיש כיצד ילדים פלסטינים שנעצרו על ידי צה"ל לרוב אינם מקבלים את אותן זכויות כמו ילד ישראלי המואשם באותו פשע. לרוע המזל, השתמשתי בדוגמה הלא נכונה כדי להצביע על כך ואני מצטערת על כך", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully