וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה סוציופת?": קורטני קרדשיאן נכנסת באקס הבוגדני של אחותה

עודכן לאחרונה: 24.11.2023 / 8:38

כדורסלן העבר טריסטן תומפסון התקרב לסיום מסע ההתנצלויות הארוך שלו בעקבות הבגידות בכוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן, אך רגע לפני הוא נתקל במכשול אחד: אחותה הגדולה, כוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן. וואלה! סלבס הכל נשאר במשפחה

להיות חלק ממשפחת קרדשיאן לעיתים מזכיר מאפיינים מסויימים של להיות חלק מקבוצה סגורה ואקסלוסיבית. אחד מהמאפיינים של המשפחה הוא העובדה ש"אם פגעת במישהו זה משפיע על כולם", כמו שאמרה כוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן לאקס הבוגדני שלה ואב ילדיה, כדורסלן העבר טריסטן תומפסון, לפני שיצא למסע ההתנצלויות שלו מול בנות המשפחה המגוננות.

רק לפני קצת יותר משבוע צפינו בשיחה שקיים תומפסון עם האחות הקטנה של קלואי, כוכבת הריאליטי קיילי ג'נר, שחברתה הטובה ביותר, מעצבת האופנה ג'ורדן וודס הייתה זאת שהתנשקה עם כדורסלן העבר בסערת הבגידה האחרונה שהייתה בשנת 2019. השיחה הסתיימה בנימה חיובית, אוהבת, וחיבוק פרידה לפני שיצא מדלת האחוזה של ג'נר.

שיחה שהלכה קצת פחות טוב הייתה דווקא זאת מול האחות הגדולה ביותר של המשפחה, כוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן. במהלך הפרק של הריאליטי המשפחתי בו שודרה השיחה עם ג'נר, שודר גם חלק מתוך השיחה עם כוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן, שנגמרה עם כתוביות של "המשך יבוא".

אם חשבנו שבחלקו הראשון של השיחה היא הייתה תקיפה, בחלק השני היא החריפה את הטון עוד יותר ותהתה האם מדובר בסוציופת: "אני רואה כל מיני טיקטוקים שמדברים בהם אנשים והם אומרים 'אני סוציופת', או נרקסיסט. אין לי אמפתיה, אין לי רגשות. אתה מרגיש שיש חלק בך שמתחבר לזה?", אמרה בזמן שהחזיקה עט ומחברת.

"את לגמרי צריכה להרגיש איך שאת מרגישה, מאה אחוז, בגלל שזאת אחותך", השיב לה תומפסון, "אני חושב שלפחות מבחינתי, את יודעת, אני רוצה שקלואי תהיה שמחה לא משנה מה יהיה, אני לגמרי תומך בזה. אני עשיתי דברים כדי לשים את עצמי במצבים האלה", ענה בהתעלמות מוחלטת מהשאלה שנשאל.

קורטני העמידה את כדורסלן העבר במקומו והזכירה לו שהוא לא עמד בהתחייבויות שלו בעבר: "כן, אבל המעשים שלך לא תואמים למילים שלך, קשה להאמין לבן אדם אם הוא עושה מעשים שכאלה". אך הביקורת שהעבירה לא הייתה רק עליו: "במשפחה הזאת אתם ברי מזל".

"בגלל סיבה מסויימת מה שתמיד נמצא בראש סדר העדיפויות זה לשמור על זה שכולם שמחים ומסתדרים, ו"בוא נוודא שטריסטן מגיע לעבר חג המולד ושכולם יהיו שם וזה יהיה משפחה אחת גדולה ושמחה'. משום מה זה יותר חשוב מלהציב גבולות או להיות בצד של מישהו אחר", הטיחה הבכורה לבית קרדשיאן על ההתנהלות של המשפחה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

למרות שיצאה נגד המכונה המשומנת שמנהלת ביד רמה המאמאג'ר קריס ג'נר, היא לא עצרה שם: "אנחנו יכולים לוודא שקלואי נראית טוב, אבל אנחנו באמת צריכים לבדוק שהיא מרגישה נתמכת, שעומדים לצידה, שמעמידים את הגבולות שצריך ונתמכים בהם. והמשפחה הזאת לא כזאת, זה מזל בשבילכם ובשביל הילדים".

תומפסון לא נשאר חייב והסביר שהוא התפתח בתור בן אדם: "אני לא גאה במי שהייתי פעם. האם אני גאה במי שאני הופך להיות? ברור. אבל כדי להגיע לזה הייתי צריך ליפול לתחתית, לאבד את הכל בחיים, וזה כזה 'יואו אתה חייב להתאפס לעצמך על החיים', הייתי צריך לגדול בשביל הילדים שלי ובשבילי", חתם.

קלואי וטריסטן חולקים כזכור שני ילדים משותפים: טרו וטייטום רוברט. מערכת היחסים של השניים מעולם לא הייתי יציבה, כשהרגעים הבולטים בה היו תגלית הבגידה של תומפסון רגעים לפני שילדה כוכבת הריאליטי את בתם הבכורה, והבגידה השנייה עלייה אנחנו יודעים שקרתה אחרי שהפונדקאית בה בחרו כדי שתביא את ילדם השני נכנסה להריון ובה התגלה שכדורסלן העבר מצפה לילד מאישה אחרת.

וואלה! סלבס לא סוציופתית, פשוט לא אכפת לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully