וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס של קלואי קרדשיאן מודה שבגד בה: "זה היה רק סקס בבתי מלון"

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 10:28

טריסטן תומפסון, שהפך לאחד הגברים השנואים ביותר בעולם, הודה שבגד בקרדשיאן עם מאמנת כושר שנכנסה ממנו להיריון. בתחילה הוא סיפר שהיה מדובר בסטוץ חד פעמי, אולם כעת הוא מודה שהקשר נמשך מספר חודשים. וואלה! סלבס חדר לפי שעה

טריסטן תומפסון, קלואי קרדשיאן. GettyImages
בימים יפים יותר. או שמא? קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון/GettyImages

בנות משפחת קרדשיאן עוברות השוואות על בסיס יומי: מי הכי יפה, הכי מצליחה או הכי עשירה. מערכת וואלה! סלבס בחרה את הקרדשיאן הכי אומללה ומי שקוטפת את התואר בריצה היא קלואי קרדשיאן, שכרכה את חייה בחייו של טריסטן תומפסון, אחד הגברים הדוחים ביותר בעולם כולו.

בתחילת החודש התגלה כי תומפסון הכניס להיריון מאמנת כושר בשם מראלי ניקולס, שילדה שעות ספורות לאחר הפרסום השערורייתי. למעשה, תומפסון הכניס את מראלי להיריון בזמן שניהל מערכת יחסים עם קלואי, כך שהוא בגד בה שוב. ושוב, ושוב.

בתחילה טריסטן טען שההיריון הגיע אחרי סטוץ חד פעמי, אולם כעת הוא מודה שהקשר בינו ובין ניקולס נמשך מספר חודשים.

במסמכי בית משפט שהגיעו לידי ה"דיילי מייל", נחשפת הגרסה שלו למעשים והיא לא מנקה אותו מאשמה. על פי המסמכים, השניים הכירו בסנאפצ'ט, שם תומפסון השתמ בכינוי "ישו השחור". לטענתה של ניקולס, מערכת היחסים בינה ובין טריסטן נמשכה כחמישה חודשים והוא הציע לה 75,000 דולרים כדי לעבור הפלה.

"לא ניהלנו מערכת יחסים רצינית. התראינו מספר פעמים וקיימנו יחסי מין מזדמנים. מעולם לא דיברנו בטלפון, החלפנו מיילים או הודעות טקסט. שוחחנו רק בסנאפצ'ט. לא יצאנו לארוחות ערב, סרטים או טיולים וזו לא הייתה מערכת יחסים מסורתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קלואי קרדשיאן ב-2020. GettyImages
בוחרת אותם בפינצטה, הא?/GettyImages

זו לא הפעם הראשונה שטריסטן נתפס בבגידה: בשנת 2018, רגע לפני שקלואי ילדה את בתם המשותפת טרו, פורסם סרטון וידאו בו הוא נראה מתמזמז עם שלוש בחורות במועדון. בנוסף, הוא תועד בכניסה לבית מלון עם בחורה אלמונית שהגדילה לעשות וצילמה את האקט המיני ביניהם.

וואלה! סלבס תמד אמרה שאסור לצאת עם ספורטאים, בעיקר בגלל התזונה הקפדנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully