וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשקט בשקט: קיילי ג'נר וג'ורדן וודס נפגשו בסתר שנה שלמה

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 12:29

קיילי וג'ורדן התרחקו לפני ארבע שנים אחרי שוודס התמזמזה עם בן הזוג של קלואי קרדשיאן. עכשיו מסתבר שהשתיים החלו לעבוד על החברות ולאחות את הקרעים כבר לפני שנה. וואלה! סלבס מחבואים

קיילי ג'נר, ג'ורדן וודס. אינסטגרם, צילום מסך
חבורה ירוקה/צילום מסך, אינסטגרם

קיילי ג'נר ומי שהייתה חברה הטובה ביותר ג'ורדן וודס נצפו אתמול (א') לראשונה ביציאה משותפת. גם וואלה! סלבס וגם הרשת התחרפנו ומקור מקורב לשתי הבנות מספר למגזין TMZ שהן חזרו לקשר כבר בשנה שעברה.

הנתק קרה לאחר תקרית בה נתפסה וודס מתנשקת עם אב ילדיה של קלואי קרדשיאן, אחותה של קיילי. נראה שוודס וג'נר עסוקות בלתקן ולאחות את החברות שלהן אחרי שלוש השנים בהן לא היו קרובות. השתיים הצליחו להסתיר את החדשות עד לא מזמן, לא שמדובר במהלך מפתיע מבחורה שהסתירה הריון שלם.

למרות כל מה שקרה, מוסיף המקור שיודע ואומר שקלואי מעולם לא הייתה מכשול בחברות של השתיים ולא שמה מגבלות על קיילי סביב הקשר עם ג'ורדן. הוא אומר שהיו גם ככה בעיות בחברות הזאת ואחרי מה שקרה עם טריסטן הכל קרס בבת אחת.

וואלה! סלבס מסתירה מהבוס שלה סוד כבר שנה שלמה. מעניין מתי הוא יגלה.

הסכסוך של וודס וג'נר קרע את הרשת לפני ארבע שנים, ועכשיו, החזרה של השתיים לקשר עוררה סערה גדולה לא פחות. המעריצים והעוקבים האדוקים משתוללים ברחבי הרשתות ונראה שלמרות שהשתיים מוכנות לסלוח ולשכוח, הם מסרבים.

"מותק בבקשה תתרחקי מקיילי, כל כך עדיף לך ולשמחה שלך" כתבה מעריצה אחת שלא שוכחת את הנזק שנגרם לג'ורדן בעקבות המקרה. גולש מודאג אחר כתב לוודס: אל תאבדי ריכוז עכשיו יקרה. יצאת מתפקיד הצל שלהן אז בבקשה אל תעמעמי את האור שלך. תסלחי אבל אל תשכחי".

מהצד השני היה את המחנה של קיילי: "אל תבואי לבכות לנו שג'ורדן תגנוב את הגבר הבא שלך", כתב גולש לא מאוד תומך, וגולש נוסף חיזק: "אם לא תקשיבי לאנשים שמראים לך מי הם באמת תמצאי את עצמך פגועה שוב". מהצד השלישי היו המוני מעריצים שקיבלו את החדשות בשמחה גדולה: "זה רגע כל כך חשוב ומרגש בתרבות הפופ" כתבה מעריצה מאושרת.

וואלה! סלבס לא תמיד סולחת, לרוב היא פשוט שוכחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully