וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פעם את? קיילי ג'נר והחברה הבוגדנית שוב מבלות יחד

17.7.2023 / 8:58

ארבע שנים אחרי הפיצוץ הענק, בו בגדה ג'ורדן וודס באמון משפחת קרדשיאן כשהזתמזמה עם טריסטן תומפסון, היא וקיילי נצפו יחד בבילוי שהסעיר את הרשת. קלואי מאשרת? וואלה! סלבס דג נא

מרגיש כאילו רק אתמול ראינו את יקום הקרדשיאן קורס, כשהתגלה על בגידתם של מי שהייתה חברתה הטובה ביותר של קיילי ג'נר, ג'ורדן וודס ומי שהיה בן זוגה של קלואי קרדשיאן, טריסטן תומפסון, באמון המשפחה. אבל ארבע שנים זה כנראה מספיק זמן לתת לדברים להתאוורר, ואולי אפילו לסלוח?

קיילי והבסטית לשעבר, ג'ורדן נצפו מבלות יחד במסעדת סושי בלוס אנג'לס במהלך סוף השבוע (שבת).
היציאה המשותפת של שתי הבנות הסעירה גם את הרשת ואת המעריצים, שהתחלקו לשני מחנות: "מוזר לראות את התמונות האלה בהתחשב במה שהמשפחה הזאת העבירה את אותה. שחררו את ג'ורדן" כתב מעריץ ממחנה אחד.

מהמחנה השני, שתומך במשפחה, כתב גולש מגונן: "קיילי כנראה תלמד רק אחרי שג'ורדן תנסה להשיג את טימות'י. כשבן אדם מראה מי הם באמת בפעם הראשונה תאמיני להם! לא היא ולא טריסטן יודעים מה זה גבולות".

טריסטן תומפסון, קלואי קרדשיאן. GettyImages
חבל שהוא אפס/GettyImages

למרות שניסה לחזור לחיקה של קלואי, נראה שטריסטן לא מתקבל שם בברכה, ואחרי כל כך הרבה בגידות, אי אפשר להאשים אותה שהיא לא לוקחת אותו אליה בזרועות פתוחות וחיוך מאוהב. לשניים יש שני ילדים משותפים, למרות שאלה לא הילדים היחידים של טריסטן, לו יש סך הכל ארבעה ילדים משלוש נשים שונות.

גם ג'ורדן הייתה נחשבת כבת בית אצל המשפחה המפורסמת, והייתה דמות מאוד עקבית במהלך צילומי סדרת הריאלטי המשפחתית. לצערה הגדול, רגע אחד ב- 2019 בו נתפסה מתמזמזת עם הבוגד הסדרתי, טריסטן הרסה את הכל. גם וודס וגם תומפסון מצאו את עצמם מורחקים מהקרדשיאנס.

בפודקאסט Red Table Talk סיפרה ג'ורדן את הצד שלה מהמסיבה: "הייתי שיכורה מעבר לנקודה בה יכולתי לזכור דברים בבהירות". בהמשך היא שיתפה על הנשיקה, אותה היא דווקא כן זוכרת: "שום תשוקה, שום דבר. שהייתי בדרך החוצה והוא נישק אותי. זאת הייתה נשיקה על השפתיים, בלי לשון, לא התמזמזנו" אמרה ואמרה שהיא לא לגמרי כועסת על טריסטן: "אפשרתי לעצמי להגיע לסיטואציה הזאת".

וואלה! סלבס פעם גם בגדה במערכת היחסים הארוכה שלה עם פחמימות עם מלפפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully