וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרה חודשים אחרי שנולד: נחשף שם הבן של קלואי קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 22:57

עשרה חודשים חלפו מאז שנולד בנם של כוכבת הריאלטי ושחקן הכדורסל טריסטן תומפסון באמצעות אם פונדקאית, אך שמו נותר תעלומה עד עכשיו. אז האם הוא זכה לשם ייחודי? וואלה! סלבס בשעה טובה

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
קלואי והיורשים הצעירים/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש יולי בשנה שעברה הגיע לעולם ילדם השני של כוכבת הריאלטי קלואי קרדשיאן ושחקן הכדורסל הבוגדני טריסטן תומפסון אותו הביאו באמצעות אם פונדקאית. מאז השניים דאגו לשמור את השם בסודיות מוחלטת, מלבד הרמז שנזרק בחודש שעבר כי השם שלו מתחיל באות T. כעת, עשרה חודשים אחרי הלידה, הגיע הזמן לחשוף את שם היילוד.

על פי הדיווח באתר U.S SUN אפשר כבר להגיד שלום לטייטום רוברט. הבן הצעיר נקרא על שם אביה המנוח של קרדשיאן, לאחר שעל פי המקור שדיווח לאתר משפחתה של הכוכבת דחפה לכך: "דיברו על האם זה צריך להיות טאטום רוברט או שזה צריך להיות רוברט טאטום. חלב מהמשפחה נטו יותר לכיוון רוברט, כי זה מכבד את אביה ואחיה. קריס רצתה במיוחד שהתינוק ייקרא רוברט והובילה את קלואי לשם. לקח לקלואי קצת זמן להחליט על השם, אבל בסופו של דבר היא הלכה עם טאטום שתואם את השמות של טריסטן וטרו שמתחילים באות טי".

נזכיר כי קלואי וטריסטן תומפסון חולקים ילדה משותפת נוספת, טרו בת החמש. מערכת היחסים של השניים ידעה עליות ובעיקר לא מעט מורדות, לאחר שרגע לפני שילדה את בתם הבכורה גילתה כי הכדורסלן הנבזי בגד בה. לאחר שהשניים שיקמו את יחסיהם, ורגע אחרי שהפונדקאית בה בחרו נכנסה להריון, גילתה הכוכבת פעם נוספת כי השחקן בגד בשנית ומצפה לילד נוסף מאישה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully