וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה לה: קלואי קרדשיאן עונה לשמועות על החזרה לטריסטן תומפסון

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 11:41

לכוכבת הריאלטי נמאס מהשמועות המדברת על קאמבק שלה ושל האקס שבגד בה יותר מדי פעמים, והיא החליטה לעלות למתקפה ולהגיב בחריפות לעוקבים שלטענתה, "דוחפים נרטיב שקרי". וואלה! סלבס טעות לעולם חוזרת

עמוד המעריצים של קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט שעלה בעמוד המעריצים/צילום מסך, אינסטגרם
התגובה של קלואי קרדשיאן לעמוד המעריצים. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה החריפה של קלואי/צילום מסך, אינסטגרם

האירוניה קפצה לה מהגג אחרי שהיא קראה אתמול את תגובתה של כוכבת הריאלטי קלואי קרדשיאן, שתקפה את העוקבים ברשתות החברתיות על כך שהם "מתדלקים שמועות שקריות", ולא בפעם הראשונה, הנוגעות לקאמבק אפשרי בינה לבין האקס הבוגדני, טריסטן תומפסון.

אבל איך אפשר להאשים את המעריצים, כשמדובר במשפחה שהיא מכונת יח"צ משומנת היטב, המודעת לכך שכל צעד ושעל מתועד, נבדק ונחקר על ידי העוקבים החרוצים, ולכל שמועה יש מקור, המגיע לעיתים מחצר הבית המטופח של אם המשפחה בקלאבסס, ומתורגם אחר כך לצפיות ועוקבים ברשתות החברתיות ורייטינג לתכנית הריאלטי המשפחתית, שבמקרה עולה בעונה חדשה בקרוב?

הפעם על הפרק: שמועות עיקשות על הכנת השטח של המשפחה לקראת חזרה של קלואי לחיקו של האקס הבוגדני, שחקן הכדורסל ואבי ילדיה, טריסטן תומפסון, אחרי שאחותה קים נצפתה ביחד עם הבת נורת' כשהן יושבות על הפרקט במשחק הכדורסל של קבוצתו של תומפסון, אוחזות בשלטי עידוד לשחקן. לקלואי כנראה נמאס מהעיסוק בחיי הזוגיות שלה, והיא החליטה לצאת בהצהרה נחרצת, עם תגובה באחד מעמודי המעריצים שלה, בחירה מעניינת שלעצמה.

טריסטן תומפסון, קלואי קרדשיאן. GettyImages
אל תעשי את הטעות הזו שוב. קרדישאן ותומפסון/GettyImages

בפוסט שעלה בעמוד המעריצים של הכותבת, נאמר כי השניים חזרו להיות יחד, ובתגובה לכך היא כתבה: "תפסיקו לדחוף את הנרטיב הזה. זה מתיש. אבל אני מניחה שתמשיכו לדחוף את הנרטיב הזה כרצונכם ללא קשר למה שאגיד. כבר למדתי שאנשים יעדיפו להאמין לשקרים." הכוכבת הצדיקה את התמיכה של אחותה בשחקן לאור התקופה הקשה שהוא עובר לאחר מותה של אמו: "לפעמים הדברים פשוטים כמו שהם נראים. חברי משפחה שתומכים בחבר משפחה אחר, במיוחד בזמנים קשים בחיים".

בהמשך, היא נתנה לדוגמה את יחסיה עם סקוט דיסיק, האקס של אחותה קורטני, הנמצא בקשר קרוב עם המשפחה ואף לוקח חלק באירועים ובתכנית הריאלטי שלהם: "זה כמו שאני תומכת בסקוט ולנצח אתמוך בו. הוא אח שלי. בעולם החדש והעצוב, אם אין תיעוד אנשים חושבים שזה לא באמת קורה, אבל כן, אני רואה את סקוט לעיתים קרובות. חלק מהדברים הם פשוט כמו שהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully