וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכינה את השטח: קים קרדשיאן הגיעה לעודד את טריסטן תומפסון

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 15:14

כוכבת הרילאטי הגיעה (שוב) למשחק הכדורסל של האקס של אחותה, והפעם הצטיידה גם בבתה הבכורה ובשלט עידוד שהכינו לו במיוחד. אבל מה גורם לה לתמוך בשחקן הכדורסל הבוגדני?! וואלה! סלבס ראש בקיר

אם לוואלה! סלבס הייתה היכולת לקרוא מחשבות, היא הייתה נכנסת למוחה של כוכבת הריאלטי ואשת העסקים קים קרדשיאן, וזאת בניסיון להבין מה הניע אותה להגיע למשחק כדורסל ביום שישי האחרון, ולעודד מהיציע את האקס הבוגדני של אחותה. אך נראה שלמעריצים ברשתות החברתיות כבר יש את התשובה לסיבת המעשה ההזוי.

קרדשיאן הגיעה למשחק ה-NBA של הלייקס, הקבוצה בה משחק טריסטן תומפסון, האקס הנבזי ואבי ילדיה של אחותה, קלואי קרדשיאן, ביחד עם בתה הבכורה נורת'. השתיים ישבו על הפרקט והניפו שלט עידוד עם שמו של השחקן אותו הכינו לגמרי בעצמן.

מי שלא נשארו אדישים למאורע היו העוקבים ברשתות החברתיות, שתהו מה גורם לכוכבת להגיע ולעודד את מי שבגד יותר מפעם אחת באחותה הקרובה אליה והפך להיות אחד מהאנשים השנואים ביותר ברשת ומחוצה לה. "האיש אפילו לא משחק. מה האובבסייה של קים אליו? מתי היא אי פעם הלכה כל כך רחוק בשביל מישהו מהאקסים של אחותה?" תהה אחד המגיבים ואחר הוסיף, "אני אוהב את קים, אבל הדרך שבה היא דוגלת בטריסטן כל כך מוזרה".

על פי התיאוריה של העוקבים ברשתות החברתיות, הסיבה לגילויי החיבה הפומביים היא "הכשרת הקרקע" לקראת חשיפת הקאמבק בין קלואי לתומפסון. ועל זה כבר באמת אין לנו מילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully