וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשיות על הבר: הבילוי הלילי של בנות משפחת קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 9:29

אם יש משהו שבנות משפחת קרדשיאן יודעות לעשות זה לבלות ולחיות את החיים הטובים. בחגיגה חוצת דורות, בנות משפחת קרדשיאן בילו יחד את הלילה כולל מפגש פסגה עם מריה קארי. מה היה שם? וואלה! סלבס פארטי גירל

לא יהיה פלא אם בהוצאה הבאה של מילון אבן שושן תופיע התמונה של משפחת קרדשיאן תחת הגדרת המושג "החיים הטובים", בעיקר כי כולנו ראינו לא פעם כמה הן אוהבות לבלות. ואת הלייף סטייל הזה מנחילות בנות המשפחה גם לדור הבא, כשלחגיגות האחרונות שלהן צירפו גם את דור העתיד של המשפחה.

רגע לפני חג המולד ולקראת עונת החגים אי שם מעבר לים, לקחו כוכבות הריאליטי קים וקלואי קרדשיאן יחד עם המאמאג'ר האגדית קריס ג'נר חלק מדור הממשך של השושלת היוקרתית: נורת' (10) ושיקגו ווסט (5), הבנות של קים, טרו תומפסון (5) בתה של קלואי ודרים קרדשיאן בתו של האח הנעלם רוב קרדשיאן, להופעה של זמרת חג המולד האוליטימטיבית, מריה קארי.

האירוע כמובן תועד בקפידה ברשתות החברתיות, אם זה בסלפיז משפחתיים עם הילדות או בסרטונים מתוך המופע המרגש, שהפך למשפחתי אף יותר כשהזמרת העלתה לבמה את התאומים שלה מרוקאן ומונרו קאנון בנות ה- 12. את השירים "Christmas Wrapping", ו- "Jesus Born on This Day", היא שרה רק עם מונרו שקיבלה עידוד מהקהל: "קדימה מונרו!" כתבה קים בחשבון האינסטגרם שלה.

מריה קארי והבת שלה. אינסטגרם, צילום מסך
מריה קארי והבת שלה/צילום מסך, אינסטגרם

את התאומים חולקת קארי עם בעלה לשעבר, מנחה הטלוויזיה ניק קאנון. בעבר סיפרו מקורבים לקאנון בשיחות עם צהובונים מעבר לים מה הייתה הסיבה שעזב את הזמרת: "ניק הבהיר לכל המעורבים בפרשה שהוא מודאג עמוקות מהמצב הרגשי שבו מריה נמצאת, והוא מסיים את הנישואים בגלל טובתם של הילדים. הוא מאמין שהאווירה סביב מריה רעילה, והוא מפחד על ילדיו".

ואם אתם תוהים לעצמכם למה הוריה של דרים, בתם של רוב ודוגמנית האינסטגרם בלאק צ'יינה, לא היו נוכחים באירוע למרות שהילדה שלהם כן, אז וואלה! סלבס תשמח להזכיר שקלואי כבר סיפרה בעבר שהיא משמשת לעיתים כהורה שלישי לדרים.

אחרי שהיא סיפרה שהיא עושה סוג של הורות משותפת עם השניים, זרקה גם קצת שייד על בלאק צ'יינה: "אני יודעת כמה זה חשוב שתהיה השפעה נשית ואמהית בחייה, בין אם זאת אמא שלה או אני, או מי שזה לא יהיה. חשוב שהיא תקבל את התחושה הזאת, לא משנה ממי".

אפשר להבין למה קלואי עדיין כועסת על אם אחייניתה בהתחשב בזה שבעבר ניסתה דוגמנית האינסטגרם לתבוע את המשפחה בסכום מופרך של 100 מיליון דולר בטענה שהן טירפדו את תוכנית הריאליטי שהייתה ספין אוף לתוכנית של השושלת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רוב ובלאק צ'יינה החלו בקרב משפטי בשנת 2020 אחרי שלוש שנים בהן התנהלו בהורות משותפת על בתם, בגלל התנהגותה האלימה של צ'יינה. הוא ביקש משמורת מלאה על דרים בטענה שדוגמנית האינסטגרם: "מסכנת את חייה של דרים בכך שהיא חיה איתה באותו הבית". בסוף הפרשה השניים הסכימו על לחלק את ימי השבוע ואת החגים בצורה שווה.

בימים אלה צ'יינה החליפה את שמה חזרה לשם אותו קיבלה ביום שנולדה: אנג'לה וויט, עסוקה בתהליך פיזי ורוחני אחרי שהגיע למצב לא טוב בלשון המעטה. היא המיסה את רוב ההזרקות שעשתה, התחברה לדת ועל פי האינסטגרם מתאמנת מספר פעמים בשבוע.

וואלה! סלבס הולכת רק להופעות שבן אחותה המעיק, ריף, עושה בחגים ובאירועים משפחתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully