וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נחה: האם ג'ורדן וודס שלחה מסר סודי לטריסטן תומפסון?

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 12:19

הרשת השתגעה אחרי שמעצבת האופנה ג'ורדן וודס, חברתה הטובה של קיילי ג'נר, פרסמה בגד חדש עם ציטוט שקשור לשערוריית הבגידה הידועה וגרמה לכולם לחשוב שמדובר במסר לטריסטן תומפסון. וואלה! סלבס תככים

מיד עם חזרתה של מעצבת האופנה ג'ורדן וודס לחיק משפחת קרדשיאן, היא ידעה למנף את המומנטום ולייצג את המותג שלה בגאון. ראינו את זה בפעם הראשונה בה צולמה בבילוי ראשון עם כוכבת הריאליטי קיילי ג'נר אחרי ארבע שנים ואנחנו רואים שמערכת יחסי הציבור עובדת שעות נוספות גם עכשיו.

בעקבות פוסט באינסטגרם בו פרסמה את הג'קט החדש של המותג שלה "Woodsbyjordyn" עליו כתוב: "לא צריכה את הסיטואציה שלך", הרשת התחרפנה והעלתה את השאלה האם מדובר במסר לאב ילדיה של כוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן, כדורסלן העבר טריסטן תומפסון, איתו חלקה שערוריה אחרי שנצפו מתנשקים במועדון.

אך אולי לא מדובר בעוד קונספירציה? בראיון שהפך ידוע לשמצה בקרב הגרופיז של המשפחה ל"Red Table Talk", אמרה וודס את אותו המשפט בדיוק כשהיא התייחסה להאשמות סביב פירוק משפחת קרדשיאן ופירוק מערכת היחסים של תומפסון וקלואי.

השמועות לא הספיקו לעוף רחוק מידי בהתחשב בזה שמעצבת האופנה ענתה מהר לשואלים: "אין פה שום שייד, זה רק ציטוט שכולנו יכולים להתחבר אליו בשלב כזה או אחר. לא הכל זה שייד ולא הכל כזה עמוק. אנחנו כמעט ב-2024 חברים. בן הזוג שלי עיצב את הג'קט ואני אהבתי אותו".

בנוסף לציטוט המפורסם, וודס סיפרה גם על מהלך אותו הלילה: "הייתי שיכורה מעבר לנקודה בה יכולתי לזכור דברים בבהירות". לאחר מכן היא שיתפה על הנשיקה, אותה היא דווקא כן זוכרת: "שום תשוקה, שום דבר. הייתי בדרך החוצה והוא נישק אותי. זאת הייתה נשיקה על השפתיים, בלי לשון. לא התמזמזנו".

השנה האחרונה כללה המון סליחה אצל בנות הקרדשיאן בהתחשב בזה שהן קיבלו חזרה לא רק את מעצבת האופנה אלא גם את תומפסון עצמו שעבר מסע התנצלויות וניסה להכות על חטא בנוגע לכל הפעמים בהן בגד בקלואי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

למרות שכוכבת הריאליטי סלחה, קלואי עדיין לא מוכנה לקבל אותו בחזרה בתור בן זוג והיא רוצה אותו רק בתור אבא מעורב בחייהם של ילדיהם. אפשר להבין למה היא לא ממהרת להכניס אותו שוב לחייה, בהתחשב בזה שלתומפסון ארבעה ילדים משלוש נשים שונות.

וואלה! סלבס לא בגדה בבעלה לשעבר. לא היה לה כוח לצאת מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully