וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימפריה לא נחה: האקס המיתולוגי של קלואי מתנצל בפני המשפחה

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 14:57

שחקן הכדורסל טריסטן תומפסון בגד לא פעם באם ילדיו, כוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן. מתברר שכדי להכות על חטא הוא נפגש עם בנות המשפחה בנפרד, שאימתו אותו עם הבגידות הרבות באחותן. וואלה! סלבס שושלת

משפחת קרדשיאן היא מכונה משומנת שפועלת היטב ודואגת לשמור טוב על כל מי שנולד לתוכה, אולי אפילו טוב מידי, אבל אם מתחשבים במצב אולי זה דווקא הגיוני. אחרי ששחקן ה- NBA טריסטן תומפסון בגד בכוכבת הריאליטי המשפחתי ואם ילדיו קלואי קרדשיאן שוב ושוב, הוא נאלץ לעבור מספר שיחות נוקבות במיוחד עם שאר האחיות.

בפרק ששודר לאחרונה בריאלטי המשפחתי תועד מסע ההתנצלויות של השחקן. כשהגיע לשיחה עם האחות הבכורה, קורטני קרדשיאן, היא שאלה אותו בישירות: "כמה אתה מפחד ממני מ- 1 עד 10?", אך שחקן הכדורסל עמד על כך שהיא לא מפחידה אותו. "אני לא פה לשפוט אותך", אמרה הכוכבת, "אין בי כעס זה פשוט שאני רוצה להבין איך יכולת לעשות את הדברים האלה, איך זה הגיע לשם? אני תוהה אם הייתה בך חרטה ביום שאחרי על מה שעשית, הרגשת משהו?".

"נגעלתי מעצמי", הוא השיב מיד וניסה להסביר את עצמו: "בגדתי בשביל האקשן, רק בשביל הריגוש שיש בבגידה. זה באמת הגיע ממקום שלא ידעתי איך לאהוב בגלל איך שגדלתי. עם הטיפול שאני עובר אני מבין שבילדות, מה שראיתי מאבא שלי, איך שהוא התייחס לאמא שלי. בתור ילד זה עושה לך טראומה, בגלל שאמא שלי אמרה לי שזה בסדר הרדמתי בתוכי את החלקים שהרגישו עצב או פחד, זה היה מנגנון ההגנה שלי".

"בחיים לא ראיתי גבר שהתייחס יפה לאישה, לא ראיתי גבר שלא בגד באישה, לא ראיתי בעל טוב". הוסיף תומפסון, "עשיתי טעויות, כמה וכמה פעמים, אבל האם אי פעם הבנתי למה אני עושה את הטעויות האלה?".

הבכורה לבית קרדשיאן שאלה אותו מה בדיוק הטעות שהוא עשה כדי לבחון את כנותו,"בגידה", ענה לה ישר. "אם הייתי מבין את זה לפני כן, ואולי אומר לקלואי, אולי היינו יכולים להבין איך לעבור את זה ביחד במקום שהיא תיפגע".

גם עם אחותה הקטנה ביותר של קלואי, אשת העסקית וגורו הקוסמטיקה קיילי ג'נר, הגיע שחקן הכדורסל לדבר: "במשפחה הזאת, כשאתה עושה משהו למישהו מאיתנו, זה משפיע על כולם וכל מה שהם מרגישים במקום", הזהירה אותו קלואי לפני הפגישה עם קיילי. כזכור, באחת הפעמים בהן בגד תומפסון, ואולי הפעם הזכורה ביותר, זה היה עם חברתה הטובה ביותר של קיילי, ג'ורדן וודס.

"רציתי לדבר איתך. אני חושב שזה היה צריך להיעשות מזמן וזה מאוד העיק עליי. תמיד הייתה לנו מערכת יחסים מגניבה כל כך", אמר שחקן הכדורסל לג'נר, "כולם הושפעו בצורה כזאת או אחרת, אבל את נפגעת הכי הרבה לדעתי, איבדת גם אחות. ג'ורדן הייתה חלק כל כך גדול מחייך, אני יודע שהיה לכן חיבור מיוחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הוא המשיך ולקח על עצמו את האשמה על כל מה שקרה, קיילי בתגובה הסתכלה על המצב בצורה אופטימית ואמרה לו שלדעתה יצא מזה רק טוב: "הייתי כל כך תלויה בגו'רדן, לא יכולתי לדמיין את החיים שלי בלעדייה. לך תדע, אולי היא עוד הייתה גרה פה אם זה לא היה קורה. היינו צריכות לגדול בנפרד ולהתרחק קצת. היום אנחנו עדיין מדברות והיחסים שלנו בטוב", סיפרה והבהירה גם מה המצב כרגע בינה לבין חברתה לשעבר.

"אני חושבת שיש לך לב טוב ואנרגיה טובה, אתה יודע שאני אוהבת אותך", פנתה לתומפסון, "אבל זה מבלבל, חלק מהדברים שעשיתי הם פאקינג משוגעים. קשה לסלוח על מה שעשית לקלואי, אבל אני רוצה לעבור הלאה", סיכמה.

הפרק עצמו נגמר עם כתוביות של "המשך יבוא", שמצביע על כך ששחקן הכדורסל עדיין לא סיים כנראה את מסע ההתנצלויות שמחכה לו. על פי בנות המשפחה, הוא כן הספיק להתנצל בפני המאמאג'ר קריס ג'נר, קים קרדשיאן וגם בפני האח הנעלם רוב קרדשיאן, אך כל זה נעשה רחוק מעיניי המצלמות.

נזכיר כי קלואי ותומפסון חולקים שני ילדים משותפים, טרו וטייטום רוברט. מערכת היחסים של השניים ידעה עליות ובעיקר לא מעט מורדות, לאחר שרגע לפני שילדה את בתם הבכורה גילתה שהוא בגד בה. אחרי שסוף סוף שיקמו את היחסים, וממש רגע אחרי שהפונדקאית בה בחרו להביא את בנם השני נכנסה להריון, גילתה הכוכבת פעם נוספת כי השחקן בגד בשנית ומצפה לילד נוסף מאישה אחרת.

וואלה! סלבס התנצלה בפני האקס אחרי שהתחילה לצאת עם אבא שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully