וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש קשר? ג'יזל בונדשן במסר מוצפן בדיוק שנה אחרי הגירושים

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 12:22

למרות שתהליך הגירושים של דוגמנית העל ג'יזל בונדשן מכוכב ליגת ה- NFL והקוורטרבק האגדי טום בריידי נגמר לפני יותר משנה, היא עדיין מצליחה להעלות את השאלה, האם המסר מאחורי המילים מכוון לאקס המיתולוגי? וואלה סלבס צופן דה וינצ'י

אין כמו לעקוב אחרי בני זוג שעוברים פרידה, שלא בגלל שמחה לאיד חלילה, אלא בגלל הפוסטים המוצפנים והנאומים המעצימים שמחביאים בתוכם דרמה ותה שרק מחכה שישפכו אותו. דבר נוסף שהופך את הצפייה למעניינת היא העובדה שמדובר בחוויה אוניברסלית שיכולה לקרות לכל אחד ואחת, גם לסלבס הגדולים ביותר.

עברה קצת יותר משנה מאז סיימו שחקן הפוטבול טום בריידי ודוגמנית העל ג'יזל בונדשן את הסדרי הגירושים שלהם, אך הפוסט שהעלתה בתחילת השבוע (א') לחשבון האינסטגרם שלה, גורם לנו לחשוב שהיא עדיין אוספת את השברים: "כולנו פוגשים או פגשנו אתגרים שלא היו מוכרים לנו לפני כן בחיים", כתבה.

היא המשיכה ושיתפה בהתמודדות: "אנחנו לא רואים את המאבקים השקטים, את הפחד, את המכשולים, את שברונות הלב או את העליות והמורדות היום יומיות. בזמן שאנחנו ממשיכים בשגרת היום שלנו, אנחנו יכולים לפספס את הצורך של מישהו אחר במילה טובה או במחווה. אני מאמינה שעשיית טוב יוצרת המשכיות של מעשים טובים, וזה מה שאנחנו הכי צריכים בעולם עכשיו".

ג'יזל בונשיין, טום בריידי. Stephen Lovekin, GettyImages
ג'יזל בונשיין, טום בריידי/GettyImages, Stephen Lovekin

רק בחודש שעבר עברה שנה בדיוק מאז השניים נפרדו לשלום אחד מהשנייה באופן חוקי, פרידה שהייתה סופה של הזוגיות בת 13 השנים של שחקן הפוטבול ושל דוגמנית העל. לפני כמעט שנה דווח ב- Page Six על כך שמה שהוביל לגירושים היה ריב ענק שבסופו החליט בריידי שלא לפרוש מליגת ה- NFL על אף שכבר הודיע על היציאה לדרך חדשה.

"הגענו להחלטה משותפת בהסכמה והוקרת תודה על הזמן שבילינו ביחד", פרסם בזמנו שחקן ה- NFL בחשבון האינסטגרם שלו כשהודיע על הפרידה, "בורכנו בילדים יפים ונהדרים שימשיכו להיות מרכז עולמנו בכל דרך אפשרית". השניים חולקים שני ילדים משותפים: בנג'מין בן ה- 13 ו- ויואן בת ה- 10. בנוסף, לבריידי יש ילד נוסף, ג'אק בן ה- 16, אותו הוא חולק עם הדוגמנית לשעבר והשחקנית ברידג'ט מוינהאן.

אך למרות שבונדשן עדיין אוספת את השברים כאמור, בריידי ממשיך הלאה בכל הכוח עם לא אחרת מאשר דוגמנית העל אירינה שייק, עוד מישהו רואה פה דפוס? השניים חגגו את שלב ירח הדבש של תחילת הזוגיות עד הסוף, כשדיווחים סיפרו על כל שהם בילו 48 שעות יחד בתוך חדר בית המלון "The Twenty Two" בלונדון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

זאת ממש לא הייתה הפעם הראשונה, חודש לפני כן נתפס בריידי בעדשת המצלמה כשהוא אוסף את שייק מבית המלון בו התארחה בבל אייר והפעם הבאה בה נתפסו השניים הייתה רק כמה שעות טובות אחר כך, כשיצאו יחד בבוקר שלמחרת מביתו של שחקן הפוטבול וחזרה לבל אייר.

וואלה! סלבס לא צריכה לחכות לבוקר בשביל לעשות את הליכת הבושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully