וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יזל על הגירושים מטום בריידי: "זו הייתה תקופה קשה"

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 12:03

דוגמנית העל ג'יזל בונדשן התייחסה לגירושים מטום בריידי, אחרי 13 שנות נישואים. אם זו לא טלטלה מספיק גדולה, בונדשן חשפה קשיים נוספים איתם נאלצה להתמודד: "זה היה יותר מדי". וואלה! סלבס פנתרה

ג'יזל בונדשן, טום בריידי. GettyImages
היו ימים. ג'יזל בונדשן וטום בריידי/GettyImages

חלפה כמעט שנה מאז שסקנדל הגירושים של טום בריידי וג'יזל בונדשן עשה כותרות ברחבי העולם. נראה שבני הזוג השלימו עם רוע הגזרה והצליחו להמשיך הלאה, הזדמנות נהדרת עבור דוגמנית העל לחשוף שזו הייתה תקופה מורכבת עבורה ולא רק בגלל הפרידה.

בונדזן התראיינה למגזין People וסיפרה שבנוסף לגירושים, הוריה חלו והיא הייתה צריכה לסייע להם: "זו הייתה תקופה קשה מאוד עבור המשפחה שלי. עברתי הרבה, בכל זירה בחיי. היו הרבה תפניות בעלילה כי החיים לא צפויים והבנתי שאני צריכה לעשות את המיטב שלי, בהתאם לנסיבות כמובן".

במהלך הראיון, ג'יזל חשפה מה עזר לה לצלוח את התקופה המורכבת: "התאמנתי בכל יום. עשיתי יוגה, הליכות ואימוני כוח והתמדתי בתזונה שהיטיבה עם הגוף שלי. אם לא היו לי את כל הכלים האלה לתמיכה, ההתמודדות הייתה הרבה יותר קשה. בזמנים של מצוקה, אנחנו נוטים להזניח את הגוף שלנו. אוכלים הכל, שותים הכל, בורחים מעצמנו. חשוב להרגיש את עצמנו ואת הגוף שלנו בתקופות כאלה".

ג'יזל בונדושן. Mark Mainz, GettyImages
לבוש לגיטימי למשרד/GettyImages, Mark Mainz

עוד חשפה הדוגמנית שכשחגגה את יום הולדתה ה-40, החליטה להיפרד מהרגל ישן: "הפסקתי לשתות יין והבחנתי בהבדל מיד. זה הרגל חברתי מקובל מאוד ואנשים טוענים שכוס יין אדום ביום מועילה לבריאות, אבל אני לא מרגישה שזה בריא לגוף שלי. ויתרתי על אלכוהול ועל קפאין כי ההשפעות שלהם מצטברות".

וואלה! סלבס מכורה לאכילה רגשית, בעיקר בתקופות בהן היא מרגישה בסדר גמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully