וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלי ביצה, אבל בתוך עזה": גיא הוכמן מצחיק חיילים בשדה הקרב

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 15:25

"קצין החיוך הראשי של צבא הגנה לישראל", כפי שמכנה את עצמו הסטנדאפיסט גיא הוכמן, הגיע הכי רחוק שאפשר כדי למלא את תפקידו במילואים: להצחיק חיילים. כדי לעמוד בהתחייבות הוא חצה את כל הגבולות ועשה את "הסטנדאפ הראשון על אדמת עזה"

גיא הוכמן בעזה/אינסטגרם צילום מסך

כבר מהרגע שפרצה מלחמת חרבות הברזל הסטנדאפיסט גיא הוכמן התנדב לשירות מילואים בתור "קצין חיוך ראשי בצה"ל", מאחר ולא גויס בתור לוחם לאחר ששוחרר בעקבות מחלת הסרטן אותה ניצח ממש לאחרונה. את ימי המלחמה הוא מעביר בריצה בין בסיס לבסיס, מרים את המורל ומשמח חיילים שנמצאים בשדה הקרב.

למרות שלא נכנס עם הכוחות בדרך בה הוא היה רגיל לפני כן כלוחם, כחלק מהתפקיד החדש והחשוב שלו בצבא, הוא עלה על מספר רכבים צבאיים שונים ונסע להצחיק חיילים תחת אש במה שהוא כינה: "הסטנדאפ הראשון על אדמת עזה". בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו כתב: "בלי ביצה, אבל בתוך עזה. אנחנו ננצח", וגם בסטוריז זכינו לראות קצת מהחוף העזתי ומשדה הקרב.

כוכב הרשת תיעד את הכניסה שלו לעזה, מהרגע שיצא לכיוון הגבול, כשחצה את גדר המערכת, ועד שהגיע לבסוף לחופי עזה. כל זה כמובן עם הרמות וצעקות קרב באווירה כוללת של "רעל בעיניים" בלי לשכוח גם את הפאנצ'ים: "תראו! יכלו לעשות פה גן עדן, או אשקלון".

מעבר לתפקיד החשוב שממלא הוכמן בתקופה הקשה בה אנחנו נמצאים, זה לא התפקיד החדש היחידי שהוא ממלא בחודש האחרון. עם תחילת המלחמה אחרי מקרי הטבח הנוראיים של ה- 7 באוקטובר עלה הסטנדאפיסט על מדים ומצא את עצמו בתפקיד החדש בזמן שאביה הוכמן, אשתו, הייתה בבית בחודש התשיעי להריונה.

לא הרבה אחרי שהתגייס, מצא את עצמו ממהר לשוב הביתה ללידת בנו, ואת שמו של העולל החדש בחרו זוג ההורים הטרי בעקבות המצב הביטחוני שהשפיע על החיים של כולם: "ויקרא שמו בישראל, עוז. למען שורדי ניר עוז, למען גיבורי נחל עוז, ולמען עוז הרוח של העם היהודי. "ה' עוז לעמו יתן, ה' יברך את עמו בשלום", ואמרו אמן", שיתף האב לשניים בחשבון האינסטגרם שלו. ביום שהכריז הוכמן על לידתו של עוז, שיתף עם העוקבים שלו תמונה משפחתית וכתב: "פעם קודמת יצאתי מפה מינוס ביצה, היום פלוס שתיים. בקרוב נעשה חופשת משפחתית בחופים של עזה".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully