וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקראו לדגל: הסלבס שהתייצבו לשירות מילואים

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 15:02

בעקבות המלחמה הקשה שעוברת עלינו בימים האחרונים, גוייסו מאות אלפי אנשי מילואים והוקפצו יחידות רבות במצב חירום של צו 8, על מנת לסייע לחיילים שהוצבו ברחבי כל הארץ, מצפון לדרום. בין המגוייסים היו גם סלבס רבים שהצטרפו למלחמה.

שחף רז מוקפץ למילואים. אינסטגרם, צילום מסך
שחף רז מוקפץ למילואים/צילום מסך, אינסטגרם
עידן עמדי הוקפץ למילואים. אינסטגרם, צילום מסך
עידן עמדי הוקפץ למילואים/צילום מסך, אינסטגרם

מרגיש כאילו כל אחד ואחת ברחבי הארץ מתאבלים על אובדן או נמצאים בחוסר אונים מול מציאת האהובים שלהם שנעדרים כבר שעות רבות. בין כל הפחד, חוסר הודאות והעצב, יש מי שהתבקשו לעזוב את הכל, לעלות על מדים ולהגן על המדינה, ביניהם כמובן גם הסלבס שלנו.

עם הקריאות הראשונות כבר סיפרה לנו בחשבון האינסטגרם שלה, זוכת העונה הקודמת של האח הגדול, טליה עובדיה, ששחף רז לו התארסה לאחרונה נשלח למילואים: "מהשנייה שהתעוררנו לזוועות האלה הוא התהלך בבית מצד לצד, היה לו קשה לצפות בכל מה שקורה בלי לעשות כלום. בצהריים כבר הקפיצו אותו למילואים, תשמור על עצמך אהבת חיי".

גם עידן עמדי לקח את נעליי החי"ר ויצא להגן על ארצנו כשהצוות שעובד איתו דאגו להיות אלה שמעדכנים את עוקביו: "חברים יקרים, מעדכנים שעידן גוייס למילואים היום בצהריים. שולחים חיבוק וחיזוקים לעידן ולכוחות הביטחון ולכל עם ישראל בימים הנוראיים האלו. הלב שלנו בוכה", כתבו.

אלירז שדה במילואים. אינסטגרם, צילום מסך
אלירז שדה במילואים/צילום מסך, אינסטגרם
צחי הלוי יוצא למילואים. אינסטגרם, צילום מסך
צחי הלוי יוצא למילואים/צילום מסך, אינסטגרם

בנוסף אליהם, מי שעוד העלתה תיעוד מהמילואים, הפעם של מנחה הטלויזיה אלירז שדה, היא אילנית לוי שהייתה איתו בשיחת וידיאו בזמן שבתה, הזמרת אלין גולן, הייתה באמצע הפרשת חלה: "הילדה שלי הצדיקה מברכת את כל עם ישראל ואת כל החיילים שבכל החזיתות,. שקום מזה אמן", כתבה.

מגישת הטלויזיה לוסי אהריש לא יכלה לעמוד בשקט, היא כתבה על התחושות הבלתי נתפסות שהיא חווה בעקבות גיוסו של בן זוגה ואב בנה, השחקן צחי הלוי, והוסיפה לנחם את האנשים שנפגעו מהאסון בדרך כזאת או אחרת: "לכל מי ששואל למה אני לא מגיבה, זה למה. האהוב היקר לי מכל יצא להגן על המדינה, ואין מנוחה.

הלב שלי שבור, למראות ולידיעות על יותר ויותר ילדים לאנשים שיקרים לי, שהידיעה הנוראית מכל הגיעה אליהם. הלב מרוסק למראות הזוועה והטבח שביצעו חיות אדם בחפים מפשע. אין מחילה אין סליחה אין הבנה!לא נותר לי אלא לכתוב רק שאני מאחלת לכל הפצועים החלמה מהירה, ולכל מי שהמשפחה שלו לא איתו אמן ויתאחדו איתה במהרה.

ולכל הגיבורים, החיילים, הלוחמים והאזרחים שנלחמים על הבית, תשמרו על עצמכם מכל משמר ותשובו כל אחד ואחת מכם לביתכם בשלום ובבטחה. ולכל מי שאיבד את היקר לו מכל, משתתפת בצערכם הכל כך עצום, מן השמיים תנוחמו. יהי זכרם ברוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כל אלה ממש לא היו היחידים להתגייס למלחמה אליה היענות כוחות המילואים ראויה להערצה. גם כוכב הריאליטי טל מורד, יצא להגן על המדינה והעלה פוסט עם מסר חשוב: "היי חברים, בין כל הטירוף הזה שבו אנחנו נמצאים את הרגע הקטן הזה שיש לי אני חייב לכם.

אני וחבריי לצוות נמצאים במילואים ועובדים מסביב לשעון 24/7, את התחושות שלנו אי אפשר להסביר במילים. אז שניה לפני המבצע הבא אליו אנחנו יוצאים, אני כאן ואני מבטיח לכם שנצא מזה גדולים ומחוזקים. ומכם, אני מבקש רק דבר אחד, להיות מאוחדים".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully