וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא הוכמן חושף: "גילו לי סרטן, יוצא למלחמה של החיים"

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 11:26

הקומיקאי ואושיית הרשת חשף בפוסט כי אובחן כחולה בסרטן אשכים, והחל בטיפולים: "זה שוק, זה הופך ברגע את החיים". וואלה! סלבס החלמה מהירה

גיא הוכמן. יח"צ,
רק בריאות נשמה. גיא הוכמן/יח"צ

הקומיקאי גיא הוכמן חשף היום (ב') שחלה בסרטן. בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות, כתב: "צרות באות בצרורות. ועוד איזה. אני אתחיל מהסוף. גילו לי סרטן. באשכים. כי אם כבר סרטן, אז שיהיה מצחיק.
זה שוק, זה הופך ברגע את החיים, אבל אני חזק ויש לי אישה הריונית אהבת חיי שפשוט מצילה אותי, אמא שצריכה אותי, ילד שהוא הכל ובמה שאחזור אליה בקרוב עם חומרים מטורפים.

אני נכנס עכשיו לניתוח בהרדמה מלאה בו יכרתו לי את האיבר הכי רגיש לגבר. במיוחד לכזה עם ביצים של בת יענה. וכמו שאני נוסע לצלם קומדיה במקומות מסוכנים בעולם, אני נכנס עכשיו ליעד המסוכן שנקרא סרטן בתקווה להביא משם הומור, תקווה, אמונה והכי חשוב - ניצחון. זו המציאות, זה המצב, לפחות זה לא האף. תאחלו לי בהצלחה, אני יוצא למלחמה של החיים, מבטיח לעדכן".

בתחילת החודש חשף הוכמן שאימו נדרסה על ידי רוכב קורקינט חשמלי, ואושפזה במחלקה לטיפול נמרץ שם עברה ניתוחי ראש לייצוב מצבה: "תודה לכל השואלים והדואגים והמתפללים: אמא ברוך השם התייצבה ובהכרה וככל הנראה תצא היום מטיפול נמרץ. והיא במצב הזה בזכות הרופאים המדהימים באיכילוב ובזכות סטודנטית אחת לסיעוד בשם טל, שבתזמון אלוהי ירדה למטה בדיוק כשרוכב הקורקינט דרס את אמא על המדרכה מול ביתה".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא הוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully