וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למען עוז הרוח של העם היהודי": גיא הוכמן חשף את שם בנו

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 11:01

הבייבי בום שיגיע בימים שאחרי המלחמה עוד לא כאן, אך עם גל הנולדים החדשים חוזרים אלינו שמות שנועדו להנציח את המתים וגם את השורדים של השבת השחורה. מי שלקח חלק במחווה המרגשת הזאת הוא הקומיקאי גיא הוכמן

השבועיים האחרונים בחייו של הקומיקאי גיא הוכמן היו מלאים באירועים שכללו בתוכם את כל הרגשות האפשריים. הוא נאלץ להשאיר בבית את אשתו, אביה הוכמן, שהייתה בסוף החודש תשיעי להריונה של בנם הראשון, ולא הרבה אחר כך מיהר מהמקום בו הוא מוצב בשירות המילואים הישר אל חדר הלידה כדי להיות שם בהגעתו של העולל.

אמש (שבת) חשף הוכמן את שמו של הבן דרך פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, והדגיש את הקשר בין שם בנו לתקופה בה הוא נולד: "ויקרא שמו בישראל, עוז. למען שורדי ניר עוז, למען גיבורי נחל עוז, ולמען עוז הרוח של העם היהודי. "ה' עוז לעמו יתן, ה' יברך את עמו בשלום" ואמרו אמן", כתב.

כזכור, הקומיקאי התמודד לאחרונה עם מחלת הסרטן ונאלץ לעבור ניתוח כדי להסיר את אחד מאשכיו בו היה הגידול. ביום שהכריז על הולדת בנו, דאג לצרף תמונה משפחתית שלו, של אביה אשתו ושל התינוק בסל קל ממש ביציאה מבית החולים ולא שכח להכניס גם צחוק לסיטואציה: "פעם קודמת יצאתי מפה מינוס ביצה, היום פלוס שתיים. בקרוב נעשה חופשת משפחתית בחופים של עזה".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא הוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully