וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני קרדשיאן וטראוויס ברקר השתחררו מבית החולים אחרי הלידה

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 13:56

כוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן ילדה לפני כשבוע, ועל אף שהיא עדיין לא הודיעה בעצמה על הלידה המרגשת, בני המשפחה כבר נצפו מגיעים לבקר את זוג ההורים ועכשיו יחד עם בעלה המסור, המוזיקאי טראוויס ברקר, הם נצפו עוזבים את בית החולים. וואלה! סלבס דולה

לידות הן תמיד אירוע מרגש, גם אם מדובר בכאלו שמתרחשות מעבר לים של סלבס שאנחנו לא בהכרח מכירים באופן אישי. בשבוע שעבר התבשנו בבשורה המשמחת שכוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן (44) ומתופף להקת Blink 182, טראוויס ברקר (47), הביאו לעולם את בנם הראשון המשותף, אחרי תקופה של טיפולי פוריות והריון שלא בדיוק עבר חלק.

בשבוע שעבר (שבת) דווח על כך שהבכורה לבית קרדשיאן מאושפז, בבית החולים עוד מיום שני אחרי שילדה ורכבים של בני המשפחה נצפו מגיעים לכדי לשמח את היולדת ולפגוש את העולל. השבוע (ג') נצפו זוג ההורים כשהם יוצאים מבית החולים ולא שכחו למלא דלק על הדרך.

עם כל הבאסה שאת הבייבי החדש לא רואים בתמונות הפפראצי, לפחות דבר אחד אנחנו כן יודעים, על פי אתרי הרכילות ברקר כבר דאג לגלות לעולם ששמו של התינוק הקטן כנראה יהיה רוקי. התינוק המתוק מצטרף לשוששלת המרשימה שכוללת כמובן גם את אחיו ואחיותיו: מייסון (13), פנלופה (10) וריין (8) מהצד של קורטני, ולנדון (19), אלבמה (17) ואטיאנה (23) מהצד של טראוויס.

בעבר סיפרו קרדשיאן וברקר בתוכנית הריאליטי המשפחתית בפתיחות רבה על הניסיונות הרבים, התהליכים הארוכים והקשיים שעברו בניסיון להיקלט. את ההכרזה המרגשת בחרה כוכבת הריאליטי לעשות במהלך שהופיעה בעלה עם להקתו כשאחזה שלט עליו היה כתוב "טראוויס, אני בהריון!" כרפרנס לשיר של Blink 182 והאירוע כמובן תועד היטב ברשתות החברתיות.

גם ההריון עצמו כאמור לא עבר בקלות. בחודש ספטמבר האחרון חשפה קרדשיאן שהיא נאלצה להתאשפז בעקבות ניתוח שנעשה בעובר שלה: "אני אמשיך להודות לנצח לרופאים המדהימים שלי, שהצילו את חייו של התינוק. אני אמשיך להודות לבעלי שעזב את סיבוב ההופעות שלו, מיהר להתייצב לצידי בבית החולים וטיפל בי במסירות. הסלע שלי. ואמא שלי, תודה שהחזקת לי את היד תוך כדי".

וואלה! סלבס חשבה פעם שהיא בהריון, עד שהרופא אמר לה שמדובר בשומן בטני בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully