וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתק לשבת: קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר מצפים לילד!

עודכן לאחרונה: 17.6.2023 / 9:55

בשורה מרגשת במיוחד מגיעה מבית משפחת קרדשיאן בסוף השבוע הזה, כשהבת הבכורה קורטני ובעלה, המתופף טראוויס בארקר, הודיעו כי הם מצפים לילד ראשון משותף. ואיך הם חשפו את ההריון? וואלה! סלבס שבת של השמחות

זה בהחלט לא סוד שקורטני קרדשיאן, הבת הבכורה למשפחה הכי מפורסמת בעולם, ובעלה המתופף טראוויס בארקר, מנסים כבר לא מעט זמן להביא לעולם ילד משותף. השניים חשפו את הניסיונות והתהליכים שעברו במהלך סדרת הריאלטי המשפחתית, ושיתפו בכנות את הקשיים שחוו בדרך. היום (ש') השניים בישרו את הבשורה המרגשת כי קורטני נמצאת בהריון!

כיאה למשפחה הלא שגרתית, גם את הבשורה הזו הם הודיעו בדרך הכי מיוחדת שרק אפשר. בסרטון שהעלו לחשבונות האינסטגרם שלהם, בו קורטני אחזה שלט ענקי במהלך הופעתו של טראוויס, כשעל השלט היא כתבה: "טראוויס, אני בהריון!". המתופף הנרגש ירד מהבמה ונישק את אשתו בדמעות לקול תשואות הקהל.

השניים התחתנו לפני כשנה בחתונה מפוארת שנערכה בפורטופינו שבאיטליה בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים. גם לקרדשיאן וגם לבארקר יש ילדים מבני הזוג הקודמים שלהם: מייסון (13), פנלופה (10) וריין (8) מהצד שלה, ולנדון (19), אלבמה (17) ואטיאנה (23) מהצד שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully