וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני קרדשיאן חשפה: "הביציות שהקפאתי לא שרדו"

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 13:51

כוכבת הרילאטי, המשתפת באומץ על המסע שלה ושל בעלה טראוויס בארקר להבאת ילד לעולם, סיפרה על הקשיים בדרך וכי הביציות שהקפיאה בעבר לא שרדו. וואלה! סלבס לב

קורטני קרדשיאן, טרוויס ברקר, מט גאלה 2022. GettyImages
קורטני קרדשיאן, טרוויס ברקר, מט גאלה 2022/GettyImages

קורטני קרדשיאן, הבת הבכורה למשפחה הכי מפורסמת בעולם, שיתפה לא פעם על המסע שלה ושל בעלה, המוזיקאי טרוויס בארקר, להבאת ילד משותף לעולם. בפרק הבכורה בעונה החדשה של "הקרדשיאנס", היא שיתפה באומץ על הקשיים שבדרך ואיפה הם עומדים עכשיו.

הכוכבת בת ה-44, חשפה במהלך הפרק כי הקפיאה בעבר ביציות אחרי לא מעט לחצים מהסביבה לעבור את התהליך, אך למרבה הצער שבע הביציות שהקפיאה לא שרדו את ההפשרה: "כשהייתי בת 38 או 39 כולם דחפו אותי לעשות את זה. הן לא שרדו את ההפשרה כי ביציות הן תא אחד, ואף אחד מהן לא הפכה לעובר". קרדשיאן דיברה על התהליך וסיפרה על הצדדים שלא מדברים עליהם בדרך כלל, ועל התפיסה המוטעית כי מדובר בהליך מובטח, כשבפועל הדברים עלולים להשתבש, כפי שקרה במקרה שלה: "הקפאת ביציות אינה מובטחת. אנשים עושים זאת מתוך מחשבה שזו רשת ביטחון, וזה לא".

היא שיתפה כי מסע הפוריות גבה ממנה מחיר כבד שעלה לא בבריאותה: "הבריאות שלי עדיין מושפעת מזה כי זה הורמונים, ומבחינה נפשית זה בהחלט גבה ממני מחיר. אני חושבת שמה שחשוב זה שאהיה שמחה ושאהיה הורה טוב לילדים שלי". על כן, השניים החליטו להפסיק את הליך ההפריה החוץ גופית ו"להאמין במה שאלוהים מתכנן לנו. כל מה שנועד להיות יהיה", לדבריה.

גם לקרדשיאן וגם לבארקר יש ילדים מבני הזוג הקודמים שלהם. לכוכבת יש שלושה ילדים מסקוט דיסיק: מייסון (13), פנלופה (10) וריין (8). למתופף יש שני ילדים לנדון (19) ואלבמה (17) ובת נוספת שאימץ, אטיאנה, שהיא בתה של אשתו לשעבר ממערכת היחסים הקודמת שלה. לפני שנה הזוג התחתן בחתונה נוצצת במיוחד, שהייתה החתונה הראשונה של קורטני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully