וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנים יפים הם רעל": ספר הפואמות החדש של מייגן פוקס יצא לאור

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 17:41

השחקנית והדוגמנית מייגן פוקס סוף סוף הוציאה לאור את ספר הפואמות שלה אחרי ציפייה רבה. בספר, ששמו בהחלט מעיד על חלק מהתוכן, היא חושפת את כל הסודות על העליות והמורדות בחיי האהבה שלה וגם מזכירה אהבות ישנות

הדוגמנית והשחקנית מייגן פוקס, שחיי האהבה שלה היו פרוסים על גבי כמעט כל עיתון רכילות, הוציאה את הספר החדש שלה, Pretty Boys Are Poisonous, בו היא מספרת על כל החוויות האישיות ביותר שעברה בשירה.

"השירים האלה נכתבו בניסיון לכרות את המחלה שהשתרשה בי בגלל השתיקה שלי", כתבה השחקנית בפתיחת הספר, "ביליתי את כל חיי בשמירת סודותיהם של גברים, הגוף שלי כואב מלשאת את משקל החטאים שלהם. החופש שלי חי בדפים האלה ואני מקווה שהמילים שלי יכולות לעורר אחרים לקחת בחזרה את האושר שלהם ואת זהותם על ידי שימוש הקול שלהם להאיר את מה שנקבר, אך לא נשכח, בחושך".

בספר יש לא מעט איזכורים לכמה וכמה מהמאהבים הקודמים של פוקס כמו: "נרקסיסט בן 32", "אהבת אמת, נשמה טהורה" ו"כוכב רוק שאנן". אחת הפנינים שמככבות בספר נמצאת בשיר "A beautiful boy is a deadly drug": "אתה כמו התמכרות ששום כמות של תפילות לא יכולה לרפא".

שירים רבים מתייחסים למי שהדוגמנית עצמה מגדירה בספר בתור: "אחד המטומטמים ששבר אותי", הראפר מאשין גאן קלי. אחרי שנה וחצי של זוגיות דביקה וקשה לצפייה השניים התארסו בטקס שרק המחשבה עליו מעבירה צמרמורות בגוף, אותו גם חתמו עם שתיית הדם אחד של השנייה.

בתחילת השנה הנוכחית היחסים של הראפר והשחקנית עלו על שרטון ולא לקח יותר מידי זמן עד שגם עוקביה של פוקס עודכנו כשהעלתה סרטון שלה שורפת את חפציו וכתבה בדרמטיות: "אפשר לטעם את חוסר הכנות שלך, זה בנשימה שלך". למזלנו או לצערנו לא לקח הרבה זמן עד שהשניים השלימו ויצאו בהצהרה שהם עובדים על הקשר בטיפול זוגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully