וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד פלוס אחד: יוצאי האח בילו במסיבת יום ההולדת של שי עופרי

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 12:57

יוצאת האח הגדול שי עופרי חגגה יום הולדת והזמינה את כל החברים שאספה במהלך צילומי העונה ועל הדרך ציינה גם אירוסים לבן הזוג שהכירה במהלך השתתפותה בתוכנית, שניר בורגיל. האם אברהם וספיר הגיעו יחד? ואיזה צבע היה חסר בנוף? וואלה! סלבס סערה בכוס מים

אברהם וספיר על השמועות/אינסטגרם צילום מסך
מתמודדי האח הגדול 2023 במסיבת יום ההולדת של שי עופרי. אינסטגרם, צילום מסך
מי חסרה?/צילום מסך, אינסטגרם
לרה מטודי בן ויארניק שניר בורגיל האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
הפכו למשפחה/צילום מסך, אינסטגרם

למרות שעברו רק שלושה שבועות מאז נגמרה העונה האחרונה של האח הגדול, הם היו שבועות עמוסים, במיוחד ליוצאי תוכנית הריאליטי. מי שקיבלו את התואר "פליטי הריאליטי החדשים" עם סיום התוכנית לא הפסיקו לייצר סערות ולגרום לכולם להתחרפן בניסיון לעקוב אחרי הלו"ז שלהם שכלל בר מצווה, אירוסים, שמועות על ריאליטי חדש ועוד ועוד.

אמש (ג') הגיעה לה עוד סיבה למסיבה, יום ההולדת של המתמודדת לשעבר, שי עופרי. ולחגיגות הגיעו כמעט כל משתתפי העונה: שניר בורגיל שהוא גם בן הזוג והארוס הטרי של עופרי, ספיר אחותו יחד עם בן זוגה אברהם אקלום שהכירו גם הם בבית המצולם במדינה ועל אף השמועות על הפרידה הצליחו לצחוק על הנושא ונראו קרובים כתמיד.

המסיבה כללה קוקטיילים עם פנייה של ילדת יום ההולדת עליהם, עמדת צילום מרשימה, בלונים והרבה אוכל שהיה נראה מעולה. כמובן שגם ניקול בוטביניק, לרה מטודי, בן ויארניק, יענקי גולדהבר, וזוכת העונה, יובל מעתוק הגיעו להרים אך צבע אחד שהיה מאוד מזוהה עם העונה היה חסר, וכך גם מי שהגיעה למקום השני בתוכנית, סתיו קצין שאולי לא הגיעה ואולי לא הוזמנה.

וואלה! סלבס חגגה יום הולדת עם זר חרציות שנבל והמון דמעות.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully