וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך חזרה למסך? הריאליטי הבא של סתיו קצין

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 14:25

כוכבת העונה האחרונה של האח הגדול הצהירה לא פעם שבכוונתה להשאר עוד זמן רב על המסך, ונראה שהיא אכן לא מבזבזת אף רגע וכבר בדרך לתכנית ריאליטי נוספת. אז מה הפורמט החדש בו היא הולכת לככב? וואלה! סלבס חובבת מצלמות

בוידאו: סתיו קצין האח הגדול 2023/מערכת וואלה
סתיו קצין מהאח הגדול. יח"צ, מיכאל טומרקין, עיבוד תמונה
קחי אותי ברבי?/עיבוד תמונה, יח"צ, מיכאל טומרקין

כבר מהרגע בו הוקרנה תעודת הזהות של סתיו קצין בפרק הפתיחה של "האח הגדול" היה ברור שעומדת לפנינו כוכבת חדשה. קצין עמדה בהבטחה ולאורך העונה הייתה רוב הזמן הכוכבת הראשית שלה, כשלא פספסה את ההזדמנות להופיע בכל פרק מחדש באמצעות מריבה/ מונולוג/ הטרלה כזו או אחרת.

קצין, שכיכבה כבר בעבר בריאליטי "היפה והחנון", היא ללא ספק דמות אייקונית, בדיוק מהסוג שמשתלב בקלות בתעשייה של מדינת ישראל הקטנה. היא הצהירה לא פעם שבכוונתה להמשיך ולהשאר על המסך עוד תקופה ארוכה, וכעת נראה שההצרה הזו עומדת להתממש.

על פי הפרסום באתר TMI, הכוכבת בדרך לתכנית ריאליטי חדשה, שהולכת להיות מוקדשת לגמרי עבורה. לקצין הוצע על ידי רשת 13 לככב בתכנית ריאליטי שידורים שבו היא תנסה למצוא אהבה, הכל כמובן לעיני המצלמות. נכון לכרגע מדובר בהצעה בלבד, אבל מי שצפה בראיון או שניים עם קצין כבר יודע שאת הרעיון למצוא אהבה בתכנית ריאליטי היא העלתה לא פעם, ועל כן אולי אפשר להסיק מה תהיה תשובתה להצעה.

וואלה! סלבס התייאשה מהחיפוש אחר חתן באפליקציות, וחזרה לעקוב אחרי גברים אקראיים מחוץ לחדר כושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully