וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה מפתיעה? ספיר בורגיל עושה סדר בשמועות עליה ועל אברהם

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 12:56

הזוג שהכיר בבית האח הגדול לא נפרדו לרגע גם בתוך הבית וגם לאחר שהודחו ממנו, אבל לאחרונה החלו שמועות על משבר ביחסים בין השניים. מה באמת קרה שם? וואלה! סלבס מגשרת

ספיר בורגיל מגיבה לשמועות על הפרידה מאברהם/צילום מסך אינסטגרם
ספיר בורגיל ואברהם אקלום. אינסטגרם, צילום מסך
דבק מגע/צילום מסך, אינסטגרם

ספיר בורגיל ואברהם אקלום היו בין הדיירים הבולטים ביותר בעונה האחרונה של האח הגדול, ולא רק בגלל הזוגיות שפיתחו במהלך שהותם בבית. מהרגע שיצאו ממנו הם הוכיחו לא פעם שמערכת היחסים שלהם יציבה וכאן כדי להשאר, כשאפילו עברו לגור יחד ואפילו רכשו רכב משותף. אבל האם לאחרונה היחסים התערערו?

השניים כאמור היו לבלתי נפרדים מהרגע שיצאו מהבית והעלו לא מעט סטוריז משותפים ברשתות החברתיות שהציגו את הבילויים המשותפים, החגים שחגגו יחד ואפילו ליוו זה את זו לראיונות ובערך לכל מקום אפשרי. אבל 48 שעות בנפרד כבר הספיקו למעריצים כדי להתחיל ולהפיץ את השמועה שיש משבר בין בני הזוג.

בורגיל העלתה אתמול (ג') סטורי לעמוד האינסטגרם שלה ובו עשתה סדר בדברים: "חד וחלק אני עושה סדר. אני פה עם אמא שלי, באתי ליומיים לדרום. אברהם עם המשפחה שלו. הכל בסדר. אנחנו אוהבים, אנחנו ביחד, לא קרה שום דבר, הסירו דאגה מלבכם. תודה על כל ההודעות ועל הדאגה, אני באמת מעריכה את זה אבל הכל הכל בסדר". עכשיו אפשר לנשום לרווחה.

וואלה! סלבס לקחה פעם הפסקה של שעתיים מדוכן השווארמה הקרוב לביתה, וגם זה היה בשבילה יותר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully