וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלו שלב ביחסים? קיילי ג'נר נצפתה עם טבעת ענקית על האצבע

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 13:02

הרשת משתגעת מהשאלה האם כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קיילי ג'נר, והשחקן ההוליוודי טימותי שאלאמה עלו לשלב הבא אחרי שהכוכבת נצפתה מסתובבת עם טבעת ענקית על היד אחת והבוייפרנד ביד השנייה. וואלה! סלבס ערוסה

עוד לא הספקנו לעכל את הזוגיות החדשה בין כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קיילי ג'נר והשחקן ההוליוודי טימותי שאלאמה אחרי שסיימו לשחק איתנו משחק מחבואים שנמשך חודשים ארוכים, וכבר הם מצליחים לגרום לכולנו לתהות- האם הם עברו לשלב הבא?

זוג האוהבים הצעירים הסתובבו בימים האחרונים בעיר האורות במהלך שבוע האופנה שמתקיים השבוע בפריז כשהם אוחזים ידיים, אך יכול להיות שהשניים חשפו כבר פרט מעניין על היחסים שלהם, בדרכם למסיבת יום ההולדת של הזמרת רוסליה בבר היינות הפריזאי Folderol.

בזמן שכוכבת הריאליטי הושיטה את ידיה לעזרה כשיצאה מהרכב בו הגיעו למקום, חשפה טבעת שנראת וממוקמת כמו טבעת אירוסין, והרשת השתגעה, אבל לא רק בגלל הטבעת: "למה הוא נראה כמו אמא שלוקחת את הילד שלה בכוח מהקניון?" התבדח גולש אחד על הצורה בה סייע השחקן לבת זוגו לצאת מהמכונית.

"מישהו מאמין שהם יחזיקו אחרי שיצא הסרט והתרגיל היחצ"ני יגמר?" כתב גולש אחד שקיבל את התשובה לשאלה שלו בתגובה זועמת ממעריצה: "ברור שכן לא הכל זה יח"צ. היא יכולה לצאת עם מי שהיא רוצה. נקודה. ואם היא אוהבת את טימותי זה שלה ולא עניינך", השלב הבא שלה זה סרטון "leave Kylie alone".

ג'נר ושאלמה משחקים עם המעריצים שלהם ואיתנו חתול ועכבר עוד מחודש יוני כשרק לאחרונה הם סוף סוף התחילו לצאת יחד לאירועים משותפים, אחרי שבמשך שלושה חודשים הפכו אותנו לחושחש הבלש בניסיון להבין מה קורה ביניהם הם סוף סוף נראו צמודים בתחילת החודש בהופעה של קווין בי ולאחר מכן גרמו לכולנו להרגיש לא בנוח במשחק ה- US Open.

וואלה! סלבס מסתובבת עם טבעת יום אחד ועם סימן ירוק סביב האצבע יומיים אחרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully