וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובים קרובים: קיילי ג'נר וטימותי שאלאמה ממשיכים להשיק

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 12:52

אחרי שסוף סוף השיקו את הזוגיות ששמרו בסוד תקופה ארוכה הם לא נרגעים, וממשיכים להתמזמז בפומבי כאילו אין מצלמות בעולם. וואלה! סלבס קחו חדר

אם היו אומרים לכם השחקן טימותי שאלאמה, יצא עם אחת הנשים המפורסמות בעולם כנראה הייתם צוחקים ומגלגלים עיניים. אבל שאלאמה הוא זה שצחק אחרון אחרי שהשיק את הזוגיות עם כוכבת הריאליטי קיילי ג'נר.

בני הזוג הגיעו לצפות במשחק טניס, ולא הפסיקו להתמזמז לאורך כל האירוע. נראה שההופעה של ביונסה הייתה רק יריית הפתיחה לשורה של יציאות משותפות של הזוג הצעיר, כי לא הרבה אחריה הם נצפו גם בארוחה חגיגית לאור נרות אליה הוזמנו על ידי מעצב האופנה היידר אקרמן.

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
שופו את הטבעת/צילום מסך, אינסטגרם

כבר חודשים ארוכים שהשניים מנסים להסתיר מאיתנו את הזוגיות שלהם אך ללא הצלחה. עם רמזים עבים ברשתות החברתיות, כמו פרסום טבעת שמשמעות העיצוב שלה היא רומנטית להחריד מבית המותג "קרטייה", שהשגריר שלו הוא כמובן שאלאמה, ועד תמונות שלהם יוצאים מביתו של השחקן ברכבים נפרדים.

מה שלא עזר לכבות את האש סביב השמועות היה גם השיר "Utopia" של הראפר טראוויס סקוט, האקס של ג'נר, בו השחיר את הבויפרנד החדש שלה: "קיבלה את המפעל של ווילי וונקה, שורפת ספורטאי כאילו זה קלוריות, מצאה אהבה לוהטת אחרת כמוני". בחירת מילים מאוד ספציפית בעיקר אם זוכרים ששאלאמה יככב בקרוב בסרט החדש על חייו של ווילי וונקה.

וואלה! סלבס לא חובטת בכדורים, רק באקסים רעילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully