וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דביקים: קיילי ג'נר וטימותי שאלאמה שוב צמודים בציבור

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 8:00

לאחר שהופצו ברשת סרטונים דביקים במיוחד של כוכבת הריאליטי והשחקן הצעיר בהופעה של ביונסה, השניים נצפו שוב פעם בציבור והפעם בארוחה רומנטית לאור נרות. וואלה! סלבס אובססיבית

נדמה כי המחסומים של מערכת היחסים המתהווה בין כוכבת הריאליטי קיילי ג'נר לשחקן הצעיר והמבטיח טימותי שאלאמה כבר נפרצו, ולאחר שהשניים נצפו מתמזמזים לאורך כל ההופעה של ביונסה בשבוע שעבר, הזוג המלכותי נצפה שוב פעם בפומבי כשהם צמודים במיוחד.

לפי אתר PageSix, השניים בילו בארוחת ערב אינטימית במיוחד שאירגן מעצב האופנה היידר אקרמן בסוף השבוע האחרון בניו יורק. בסרטון ששיתפה מעצבת התכשיטים גאיה רפוסי בחשבון האינסטגרם שלה, נראים ג'נר ושאלאמה מחייכים וצמודים ביותר במהלך הבילוי המשותף כשסביבם המון נרות.

לפני כמה ימים בודדים השניים נצפו מבלים יחדיו לראשונה בציבור במהלך הופעתה של קווין בי בלוס אנג'לס. לאחר הידיעה המסעירה הופצו סרטונים חדשים מתוך ההופעה המדוברת, שממש לא השאירו מקום לדמיון. השניים כבר לגמרי לא ניסו להסתתר, וצולמו כשהם מתנשקים ומתמזמזים לאורך כל ההופעה. כמובן שהסרטונים הפכו לויראלים בין רגע, וזכו לתגובות רבות שנעו בין אלו שאהבו את מערכת היחסים החדשה בין שני הצעירים המוצלחים, לבין אלו שהמשיכו לפקפק באמינות של הזוגיות הזו ותלו את היציאה של הסרט החדש "ווילי וונקה" שבו שאלאמה מככב בסיבה שבגינה החליטו השניים לחשוף פתאום את הזוגיות אחרי לא מעט חודשים של שמועות.

@tmz #kyliejenner and #timotheechalamet officially go public as a couple at the #beyonce ♬ original sound - TMZ

כזכור, השמועות לגבי הזוגיות בין השניים החלו לצוץ בחודש אפריל האחרון, ומאז אתרי הרכילות נמצאים במרדף מתמיד אחרי כל רמז לגבי זוגיות ביניהם, בין אם בצורת טבעת מסתורית שצצה על אצבעה של ג'נר ועם קשר ישיר לשחקן, ובין אם כשהמכוניות של השניים נצפו באותו מגרש חנייה.

וואלה! סלבס לא נוהגת להיראות בציבור מאז שעברה ניתוח להחלפת פנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully