וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הגירושים מג'יזל? טום בריידי חושף מה גרם לו לרדת במשקל

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 13:44

אגדת הפוטבול והקורטרבאק המיתולוגי, טום בריידי, סיים לשחק בליגת ה- NFL בתחילת השנה. ולמרות שעברו רק מספר חודשים, זאת הייתה שנה סוערת במיוחד אחרי ששמו הספיק להיקשר עם הנשים המפורסמות בעולם. וואלה! סלבס טאצ'דאון

כולנו מכירים את הסכנה העיקרית של חופש ארוך, מתיישבים מול הטלוויזיה עם מגש פיצה שיצאה מהמקפיא ובשנייה היא נעלמת כלא הייתה. אך מי שהצליח לנצח את היצרים הוא שחקן הפוטבול המיתולוגי, טום בריידי, שסיים לשחק בליגת ה- NFL בתחילת חודש פברואר השנה ועדיין מצליח לשמור על עצמו, אפילו יותר מפעם.

בריידי עזב את מגרשי הפוטבול בגיל 46, כשארבעה חודשים לפני הפרישה הוא גם הגיש בקשה לגירושים ממי שהייתה אשתו במשך 13 שנים, דוגמנית העל האייקונית ג'יזל בונדשן, איתה הביא לעולם שני ילדים משותפים. מאז שפרש מליגת ה- NFL הוא הספיק לא מעט, בעיקר עכשיו כשבונדשן יצאה מהתמונה.

הכוכב נכנס מהר מאוד חזרה לעולם הדייטינג ורק מחודש יוני האחרון הוא הספיק להיות חשוד במערכת יחסים עם כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, שהתגלתה כלא נכונה. לא הרבה זמן אחר כך אז נחשף שהשחקן בכלל בתחילתה של זוגיות מלאת תשוקה עם הדוגמנית אירינה שייק, ונראה שהבילוי האהוב עליהם הוא להינעל בחדר מלון לבד למשך ימים שלמים.

בראיון לפודקאסט "Let's Go" סיפר בריידי בתחילת השבוע (ב') שהוא לא רק מרגיש יותר טוב ממה שהיה מרגיש בזמן שעוד שיחק, אלא גם הצליח להוריד קצת במשקל: "ירדתי איזה חמישה קילו, אבל האמת שאני מאוד בכושר עכשיו.

לא היה לי את כל הלחץ שהיה זמן שהייתי משחק אז זה אפשר לי להתמקד קצת יותר בבריאות הפיזית שלי. אתה יכול לשים בסדר העדיפויות שלך כל מיני דברים: קריירה, ילדים, מערכות יחסים, משפחה וקהילה. אבל בסופו של יום, בריאות פיזית ונפשית צריכות להיות בראש הפירמידה". סיפר שחקן ה- NFL על השינוי המחשבתי שלו.

וואלה! סלבס מבלה את ימי החופש שלה בבינג' כפול של סדרות ואכילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully