וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם, רותח, לוהט: קים קרדשיאן וטום בריידי חוגגים

13.7.2023 / 11:36

נראה שאחרי הגירושים מקניה קים לא מפסיקה לחגוג את הרווקות, כשהיא נצפתה מבלה עם לא אחר מאשר טום בריידי במסיבת פאר. וואלה! סלבס A ליסט

אם חשבנו שאשת העסקים והאושייה, קים קרדשיאן סיימה להפתיע אותנו אחרי מערכת היחסים עם פיט דיווידסון, אז זה הזמן להודות בטעות, כי קים נצפתה עם שחקן ה- NFL טום בריידי מוקדם יותר החודש במסיבתו של איש העסקים מייקל רובין.

במסיבה שקוד הלבוש שלה היה לבן, נכחו גם ביונסה וג'ייזי, ג'ניפר לופז ובן אפלק, ליאונרדו דיקפריו ועוד ועוד. לא רק איי ליסטרים מהוליווד הגיעו למסיבה המפוארת, אלא גם ממש אחת משלנו, ירדן אדרי שזכתה גם לסלפי מפואר עם קים קיי. כמה קנאה.

מקור שבילה גם הוא במסיבה סיפר למגזין Entertainment Tonight שראה את השניים "מבלים יחד ומדברים במסיבה הלבנה, הם נהנו מאוד ביחד". והשמועה הזאת חירפנה את הגולשים: "היא אמורה להיות שדרוג מאשתו לשעבר?" שאל גולש ביקורתי אחד. בכלל, נראה שהמעריצים של טום לא מאוד בעד איחוד הכוחות הזה: "רוץ טום רוץץ!" כתב גולש נוסף שנראה שהוא לא מאשר את ההתפתחויות בחייו של בריידי.

כזכור שחקן ה- NFL התגרש לקראת סוף 2022 ממי שהייתה אישתו, דוגמנית העל ג'יזל בונדשן. ממש כמו קים שהתגרשה מהאקס הכי מיתולגי שיש, קניה ווסט, שניהם כבר הספיקו ריבאונד אחרי מערכות היחסים הרציניות.

אולי מדובר פה בתחילתה של זוגיות אמיתית? וואלה! סלבס כנראה תמשיך לחלום כי מקורות אחרים שהיו במסיבה טוענים שהשניים "כלל לא התחברו", ואמנם תועדו יחד אבל לא קרה שם שום דבר יותר משיחה חברית במסיבה.

וואלה! סלבס מיצתה דייטים עם ספורטאים ולא מבינה איך לקים יש עוד כוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully