וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפרידה: מיכל הקטנה וניר ויצמן חגגו ביחד את ראש השנה

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 10:43

כוכבת הילדים ובעלה הודיעו לפני כחודשיים על פרידה, ובשבועות האחרונים היא שיתפה לא מעט על הקושי והמשבר שהיא חווה בתקופה האחרונה. אבל למרות הכל, השניים החליטו לחגוג ביחד את ראש השנה ולגמרי שידרו עסקים כרגיל. מה קורה שם? וואלה! סלבס שלום בית

מיכל הקטנה וניר ויצמן מבלים יחד בראש השנה/צילום מסך אינסטגרם

בחודש יולי האחרון, אחרי לא מעט שבועות של שמועות ולחשושים, כוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה, איש העסקים ניר ויצמן, הודיעו על פרידה וגירושים אחרי 23 שנים ביחד, מתוכן 16 שנה נשואים ו-6 ילדים משותפים. מאז הכוכבת שיתפה לא מעט על הקשיים שהיא חווה, אבל האם הקאמבק בדרך?

העוקבים הנאמנים של כוכבת הילדים הופתעו לגלות בסטורי שלה ביום שישי, ערב ראש השנה, את התמונה שהעלתה- זר פרחים גדול ומושקע עם ברכה מרגשת שהייתה חתומה על ידי ניר, הפרוד הטרי. אבל הזר לא היה הסוף, אלא רק ההתחלה של ערב החג המרגש שעבר על בית משפחת ויצמן.

השניים החליטו כנראה לשים את המשבר והקשיים בצד, ולחגוג ביחד לאורך את כל סוף השבוע הארוך של ראש השנה. הכוכבת שיתפה במהלך החג את הבילויים המשפחתיים המשותפים בסטוריז שהעלתה, שכללו בין היתר את אתגר הטיקטוק שאותו שיתפה כוכבת מתקמבקת אחרת- דניאל גרינברג שהכריזה רשמית על הקאמבק לאייל גולן בערב החג גם כן.

מיכל הקטנה וניר ויצמן ביחד עם המשפחה בראש השנה. אינסטגרם, צילום מסך
מסימני הקאמבק?/צילום מסך, אינסטגרם

כאמור, בחודש יולי האחרון נחשפה הפרידה של השניים. זמן קצר לאחר מכן שיתפה הכוכבת בתחושותיה על רקע הפרידה בפוסט שהעלתה: "כפי שכבר כולם יודעים, ההתמודדות שלי כרגע גדולה ומאתגרת. הלב שלי שבור לרסיסים הראש שלי מסתובב…לא מעקלת. והנפש בוכייה. עם כמה שהמחשבה לקחת את הזמן ולהתחבא מהעולם מהדהדת בתדירות גבוהה בראשי, המחשבה על העתיד שלי ושל המשפחה שלי מהדהדת גם היא בחוזקה בלי הפסקה. ולצד כל התסריטים שמעכירים על הנשמה שלי, עולים גם כמה תסריטים טובים מעודדים מחזקים ומרגשים".

גם יולי, בתם הבכורה של השניים, התראיינה בסוף החודש שעבר וסיפרה כי על אף המשבר, השניים משתדלים לשמור על המשפחה מאוחדת: "הם ממשיכים לטייל ביחד, לאכול ביחד. אין זוג ואין משפחה שלא חווה משברים".

וואלה! סלבס בחרה לחגוג עם האקס את ראש השנה רק כדי שהוא יהיה זה שיעשה את הכלים בסיום הארוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully