וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל הקטנה חושפת: "הלב שלי שבור לרסיסים, הנפש בוכייה"

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 13:13

כוכבת הילדים כבר ממש לא מתאמצת להסתיר את התקופה הקשה שהיא חווה מאז הפרידה מניר ויצמן. בפוסט חשוף שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היא המשיכה לשתף בתחושות שלה בימים אלו: "לפעמים אני רוצה לצעוק בורא עולם, למה זה מגיע דווקא לי?". וואלה! סלבס לב שבור

מיכל הקטנה משתפת על התקופה הקשה/צילום מסך- טיקטוק

כוכבת הילדים מיכל הקטנה כבר לא מסתירה את התקופה הקשה העוברת אליה, אחרי שהיא ובעלה ב-16 השנים האחרונות ניר ויצמן נפרדו לפני פחות מחודש. למרות שטרם אמרה במפורשות מה מצב היחסים ביניהם, ניתן כבר להסיק לבד על תחושותיה לפי הדברים האחרונים שהיא מעלה לרשתות החברתיות.

לפני כשבוע העלתה הכוכבת סרטון לחשבון הטיקטוק שלה בו סיפרה על הכאב הגדול שהיא חשה בתקופה האחרונה והמורכבת שהיא נמצאת בה. אתמול (שבת) היא בחרה לשתף גם את העוקבים באינסטגרם ופתחה את הלב בפוסט ארוך במיוחד שפירסמה רגע לפני חצות.

"כפי שכבר כולם יודעים, ההתמודדות שלי כרגע גדולה ומאתגרת. הלב שלי שבור לרסיסים הראש שלי מסתובב…לא מעקלת. והנפש בוכייה", שיתפה ויצמן והוסיפה: "עם כמה שהמחשבה לקחת את הזמן ולהתחבא מהעולם מהדהדת בתדירות גבוהה בראשי, המחשבה על העתיד שלי ושל המשפחה שלי מהדהדת גם היא בחוזקה בלי הפסקה. ולצד כל התסריטים שמעכירים על הנשמה שלי, עולים גם כמה תסריטים טובים מעודדים מחזקים ומרגשים".

מיכל הקטנה משתפת על התקופה הקשה שהיא עוברת 1. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט העצוב שהעלתה מיכל הקטנה/צילום מסך, אינסטגרם
מיכל הקטנה משתפת על התקופה הקשה שהיא עוברת 2. אינסטגרם, צילום מסך
וההמשך/צילום מסך, אינסטגרם

"לפעמים אני רוצה לצעוק 'למה? בורא עולם, למה זה מגיע דווקא לי?' ודווקא אז מגיע ילד שרץ לחבק אותי
ואני פורשת ידיי ואומרת: תודה בורא עולם! תודה שהגיע דווקא לי. תודה שאתה כאן להזכיר לי שאתה אוהב אותי. אני יודעת שהניסיון שאני עוברת הנשמה שלי ביקשה. תודה בורא עולם שבעולם המשוגע הזה הקפתי אותי בילדים טהורים שמזכירים לי מהו צחוק, מהו אושר, מהי אהבה, מהי אמת ומזכירים לי תמיד להפיץ שמחה, להביט קדימה, בגאווה".

על אף הקושי שהיא חווה, הכוכבת שיתפה שהיא משתדלת להשאר אופטימית: "ליפול בביטחון, לקבל מכה ושוב לקום. לזכור לנשום ותמיד להאמין ולא לפחד בורא עולם איתי להזכיר לי שלפני האור חייב להיות חושך. האושר לא תלוי באף אחד, רק בעצמנו! אהבה והאמונה היא השפה הבוערת בעומקי ליבי. אני יודעת ומאמינה שהכל לטובה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully