וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל הקטנה משתפת: "אני עוברת תקופה מאתגרת, הכאב מאוד גדול"

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 14:30

כוכבת הילדים שנמצאת בהליך גירושים מבעלה, איש העסקים ניר ויצמן, שיתפה את העוקבים שלה ברשתות החברתיות על התחושות שלה בימים אלו והקשיים שהיא חווה. וואלה! סלבס מחבקת

מיכל הקטנה משתפת על התקופה הקשה/צילום מסך- טיקטוק

התקופה האחרונה קשה במיוחד עבור כוכבת הילדים מיכל הקטנה, שאחרי 23 שנות זוגיות, מתוכן 16 שנים של נישואין ושישה ילדים משותפים, היא ובעלה איש העסקים ניר ויצמן הפרידו כוחות והחלו בהליך גירושין.

על אף הקושי, הכוכבת משתדלת לשדר עסקים כרגיל, כשהיא מופיעה מדי יום על הבמות ברחבי הארץ ומשמחת ילדים, ולאחרונה גם טסה עם חמישה מילדיהם של השניים לחופשה משפחתית באנטליה, ללא הפרוד הטרי. אבל מאחורי התמונות המחיוכות אין ספק שהיא חווה תקופה לא קלה, וכעת היא בחרה לשתף את העוקבים ברגשות שלה בימים אלו.

בסרטון שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה היא סיפרה: "אני עוברת תקופה מאוד מאתגרת. זה לא סוד, כולכם יודעים את זה. הכאב הוא מאוד מאוד גדול, במיוחד בלילה כשזה תוקף אותי, בכל נים בגוף שלי. במהלך היום אני בוחרת להיות בשמחה ולומר תודה, גם על הכאב ולחבק אותו, וגם כשזה לא נראה כרגע, אבל אני בטוחה שבאמת הכל לטובה", שיתפה בכאב והודתה לעוקביה: "תודה לכם, שאתם שולחים לי מלא חיזוקים ומלא אהבה. זה מאוד חזק ומעודד ומחבק וזה מאוד לא מובן מאילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully