וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השמועות והמשברים: מיכל הקטנה וניר ויצמן נפרדו

18.7.2023 / 9:40

אחרי תקופה ארוכה של לא מעט שמועות ואין סוף רמזים, כוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה איש העסקים ניר ויצמן נפרדים. וואלה! סלבס משברית

מיכל הקטנה ניר ויצמן. ניר פקין
הפעם זה סופי?/ניר פקין

כבר תקופה ארוכה שמסתובבות לא מעט שמועות בנוגע למערכת היחסים של כוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה איש העסקים ניר ויצמן. הזוגיות של השניים, שידעה לא מעט משברים, מגיעה כעת לסיומה אחרי 23 שנים שהשניים יחד, מתוכן 16 שנים כזוג נשוי ושישה ילדים משותפים.

את התקופה המאתגרת של חייה הנישואים של כוכבת הילדים ובעלה כל אחד יכול לראות במידה והוא עוקב אחריה ברשתות החברתיות. לא פעם היא שיתפה כי היא לא יודעת היכן הוא נמצא כרגע וכבר תקופה ארוכה שהשניים לא העלו תמונות יחד. כעת, כששמועות שפרידה אמיתית היא הסיבה לכך, ויצמן לא מכחישה ומגיבה לנו "רק האהבה תנצח".

מקורבים מספרים שהשניים אכן בנתק ממושך, אבל זה משהו שקרה כבר בעבר ואין לדעת איך יסתיים הפעם, למרות שנראה שזה מורכב ועמוק הרבה יותר. כזכור, בפעם הקודמת שפורסמה הפרידה של השניים, מיכל שיתפה שאכן עברו משבר אך האהבה תנצח ואכן השניים חזרו לחיות יחד. האם הפעם זה יסתיים דומה? נחכה ונראה

בחודש מאי האחרון פרסמה בתם הבכורה של השניים, יולי, סטורי בעמוד האינסטגרם שלה שנמחק לאחר זמן מה באוויר, ובו התייחסה לשאלה על מצב הזוגיות של הוריה: "למה לא רואים את אבא שלך? למה הוא לא בא איתכם לחופשות?". על השאלה הזו ענתה: "שאלה מאד אישית שקשורה להורים שלי. אני אוהבת את אמא שלי ואת אבא שלי ומתפללת שהסוף יהיה כמו באגדות כי בסוף אין כמה משפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully