וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים סדר בשמועות: מה באמת קרה בין מיכל הקטנה לבעלה?

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 12:29

ביממה האחרונה דווח כי מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן נקלעו למשבר זוגי חריף, בשיאו ויצמן עזב את הבית. בשיחה עם הכוכבת, היא הסבירה מה בדיוק קרה להם ואיפה הם עומדים עכשיו. וואלה! סלבס מגשרת

מיכל הקטנה. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה!
זה קורה. ניר ומיכל ויצמן/מערכת וואלה!, שלומי צ'יקונה

היממה האחרונה הייתה סוערת מאוד עבור מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן, שעמדו במרכזם של דיווחים רבים אודות משבר זוגי חריף שפקד אותם.

השניים מנהלים זוגיות כבר 21 שנים, מתוכם כ-14 כזוג נשוי. בשבועות האחרונים מערכת היחסים שלהם נקלעה למשבר חמור, בשיאו ויצמן עזב את הבית ועבר להתגורר בדירה שנמצאת בבעלות משפחתו בתל אביב.

כוכבת הילדים חגגה את יום הולדתה בחודש שעבר ולמרות שהשניים ניסו לשדר עסקים כרגיל, הם הגיעו לחגיגות בנפרד והקרע ששרר ביניהם הורגש היטב במסיבה. למרות הקשיים, וואלה! סלבס שמחה לבשר לכם שניר חזר הביתה והשניים עובדים במרץ על תיקון היחסים.

מיכל הקטנה, ניר ויצמן. ניר פקין
14 שנות נישואים/ניר פקין

בשיחה עם וואלה! סלבס, סיפרה מיכל מה קרה בינה ובין בעלה: "אכן מדובר במשבר גדול בזוגיות, הכי גדול שעברנו עד כה. יש ביננו אהבה גדולה, הוא האהבה הראשונה שלי, יש לנו שישה ילדים ואנחנו חברים טובים. זוגיות זו עבודה לכל דבר, אם מורידים רגע רגל מהגז יש השלכות".

בנוסף, לוואלה! סלבס נודע שהשניים אכן חוו משברים בעבר, אולם מדובר בפעם הראשונה בה ויצמן עזב את דירתם המשותפת לתקופה של חודש. כעת, כפי שסיפרנו לכם, הם חזרו להתגורר יחד ועובדים על תיקון היחסים ביניהם.

וואלה! סלבס חוותה משבר זוגי עם שליח הפיצה, שאיחר להגיע ולא הביא לחם שום כפיצוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully