וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ניתוח החירום שעברה: קורטני קרדשיאן בתמונות מחרפנות

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 13:36

ימים לא פשוטים עברו על הכוכבת ההריונית שעוררה את דאגתם של המעריצים לאחר שנאלצה לעבור ניתוח חירום לעובר שבבטנה. אך נדמה שהיא חזרה לעצמה מהר מאוד, והעלתה תמונות לוהטות במיוחד ששידרו עסקים כרגיל. וואלה! סלבס אנחת רווחה

לאחר שאושפזה כדי לעבור ניתוח תוך רחמי להצלת העובר שלה, הכוכבת ההריונית קורטני קרדשיאן שיתפה אמש (א') תמונות היריון מרגשות ומרגיעות במיוחד.

קורטני בת ה-44 פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סדרת תמונות לוהטות שחשפו את הבייבי באמפ שלה וכתבה: "ההריון כל כך מעצים". אחרי שהדאיגה את עוקביה בשבוע שעבר, קורטני זכתה להמון אהבה ואנחות רווחה: "כל כך שמח שאת והתינוק בסדר", הגיב אחד מהם.

אך אל מול אלה כמובן שתמיד תגיע מי שתחליט להשחיר קצת את האווירה ולמרות כל האהבה שזכתה לה קורטני, היו גם עוקבות שהרגישו שהמילה "מעצים" לא מתאימה לחווית ההיריון שלהן בלשון המעטה. באחת התגובות נכתב: "הבגד הזה בטוח לא נוח בהיריון". מה הבעיה בקצת חליפת עור מחניקה וצמודה?

הפרסום של קורטני מגיע ימים לאחר שחשפה בחשבון האינסטגרם שלה כי אושפזה כיוון שהעובר שלה עבר ניתוח וחייו ניצלו. קרדשיאן העלתה תמונה שלה ושל בעלה טראוויס בארקר אוחזים ידיים וכתבה: "אני אמשיך להודות לנצח לרופאים המדהימים שלי, שהצילו את חייו של התינוק. אני אמשיך להודות לבעלי שעזב את סיבוב ההופעות שלו, מיהר להתייצב לצידי בבית החולים וטיפל בי במסירות. הסלע שלי. ואמא שלי, תודה שהחזקת לי את היד תוך כדי".

כוכבת הריאליטי המשיכה וכתבה על החוויה המורכבת: "עברתי שלושה הריונות קלים בעבר ולא הייתי מוכנה לפחד שכרוך בניתוח עובר בתוך הרחם. אדם שלא התמודד עם סיטואציה דומה לא יוכל להבין את תחושת הפחד. יש לי הבנה וכבוד חדשים לאמהות שהיו צריכות להילחם על העוברים שלהן תוך כדי הריון".

קרדשיאן ובארקר התחתנו לפני כשנה בחתונה מפוארת שנערכה בפורטופינו שבאיטליה בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים. בחודש יוני האחרון קורטני בישרה שהם מצפים לילד משותף ראשון, אחרי שתיעדו את טיפולי הפוריות המפרכים שעברו בתכנית הריאליטי המשפחתית.

וואלה! סלבס הורמונלית בכל תקופות השנה, אבל מזל שהפחמימות הריקות נמצאות שם לצידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully