וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה?! ג'יזל רכשה אחוזת פאר ותג המחיר פסיכי לחלוטין

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 7:59

דוגמנית העל לא מבזבזת את זמנה על זוטות כמו האקס טום בריידי, ורכשה בית מטורף בעלות של מיליוני דולרים. מה אתם יודעים, לא מדובר בנכס היחיד בו היא אוחזת. וואלה! סלבס בניין ודיור

בזמן שהרומן הסוער והפכפך בין שחקן ה-NFL לשעבר טום בריידי לדוגמנית העל אירינה שייק ברקע, האקסית ג'יזל בונדשן לא בזבזה אף רגע מיותר ורכשה לעצמה בית מעורר קנאה בפלורידה, ולא תאמינו כמה הוא עלה.

לפי אתר TMZ, דוגמנית העל רכשה לעצמה נכס רחב ידיים הכולל מגרש כדורגל, מגרשי טניס, אזור רכיבה על סוסים, תשעה חדרי שינה, בריכה, ג'קוזי ועוד המון פאר. וכמה כל הטוב הזה עלה לה? הדוגמנית שילמה עבור אחוזת היוקרה סכום שעומד על 9.1 מיליון דולר. אך לא מדובר בנכס הראשון שעומד לרשותה של הכוכבת: בבעלותה של בונדשן אחוזה נוספת בדרום פלורידה, בשווי של 11.5 מיליון דולר. הנכס הנוסף ממוקם ממש קרוב לאזור בו האקס בריידי בונה את מעונו החדש.

כזכור, הידיעה על הרומן המסעיר בין בריידי לשייק הגיע ימים ספורים אחרי תאריך יום ההולדת של האקסית ומקורב אליה שיתף שהיא "לא כל כך שמחה" בעקבות החדשות. שייק ובריידי נצפו לראשונה כשאסף אותה מבית מלון בבל אייר בו שהתה. משם נסעו יחד לביתו ונראו יוצאים ממנו בבוקר שלמחרת כשחיוך מרוח על פניהם.

למרות אין ספור הכותרות שהשניים יצרו, שייק נצפתה בחודש שעבר כשהיא מבלה טופלס בחוף הים לצד האקס המיתולוגי בראדלי קופר בכבודו ובעצמו.

וואלה! סלבס חיה בצניעות במרתף חשוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully