וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין צדק בעולם: פרודתו של קווין קוסטנר נדרשה לשלם לו

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 17:06

לאחר שהשחקן ניצח במשפט נגד אם ילדיו קריסטין באומגטנר והוכרע כי ישלם דמי מזונות נמוכים משדרשה, היא תחויב לשלם את שכר הטרחה של עורכי דינו. וואלה! סלבס פנקס צ'קים

קווין קוסטנר. GettyImages, GettyImages
תסיימו עם זה כבר/GettyImages, GettyImages

כבר תקופה ארוכה שמתנהל קרב הגירושים הכי מכוער בהוליווד בין השחקן קווין קוסטנר לפרודה שלו קריסטין באומגרטנר. בכל פעם נראה שהמערכה נמצאת לפני סיום, השניים מגיעים לשפל חדש.

לפי אתר PageSix, קוסטנר שזכה בשבוע שעבר במשפט שעסק בגובה דמי המזונות שישלם, מחייב כעת את באומגרטנר לשלם את שכר הטרחה של עורכי דינו. לפי אתר TMZ, הסכום עומד על 14,237 דולרים. לאחר שניצח במשפט והוכרע כי ישלם לאם ילדיו סכום מזונות נמוך יותר מזה שביקשה, קוסטנר סיפר בראיון ל-Access Hollywood: "זה מקום נורא להיות בו, אבל זה המקום שבו אנחנו נמצאים לצערי. זה מרגיש כל כך רע, מדובר במישהי שאני עדיין אוהב".

באומגרטנר האשימה את קוסטנר בהסתרת כספים על רקע גירושיהם השנויים במחלוקת, וטענה שהשווי הנקי של בעלה הבוגדני גדל במהלך 18 שנות נישואיהם. לפי אתר TMZ, באומגרטנר טענה במסמכים משפטיים שהשחקן חשף בשנת 2004 כי סכום נכסיו עמד על 102,716,000 דולר בעוד כיום טוענת כי שווי ממונו קרוב ל-400 מיליון דולר.

קווין קוסטנר. GettyImages
בימים זוהרים יותר/GettyImages

לפני כחודש, יממה לאחר שבאומגרטנר חגגה את יום הולדתה ה-49, היא צולמה בזמן שהעמיסה את חפציה על משאיות בסנטה ברברה. המשאיות ובאומגרטנר עזבו יחד את את הבית בשווי 145 מיליון דולר בו התגוררה כמעט שני עשורים יחד עם השחקן בן ה-68 וילדיהם המשותפים.

וואלה! סלבס חייבה את האקס לשלם על כל הגלידות והפחמימות הריקות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully