וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלקה ראשונה: האם קווין קוסטנר מסתיר כספים מגרושתו?

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 14:00

בזמן שברקע נשמעות האשמותיה של קריסטין באומגרטנר כלפי השחקן בהסתרת כספים על רקע גירושיהם השנויים במחלוקת, קוסטנר החליט לקחת את עצמו ולהיעלם במטוסו המפואר. וואלה! סלבס שמפניות ורודות

בתקופה האחרונה סאגת הגירושים בין קווין קוסטנר לאשתו קריסטין באומגרטנר, לא מפסיקה לעורר סערה באתרי הרכילות מעבר לים. אך הפעם נדמה כי קוסטנר, שניסה לא פעם להצטייר בתור הנפגע העיקרי מהגירושים הללו, נתפס על חם וברח.

לפי אתר PageSix, קוסטנר נצפה כשהוא יורד ממטוסו הפרטי והמפואר בשדה התעופה בסנטה ברברה לאחר ששהה בסקוטלנד לצורך פרויקט קולנועי נוסף. בואו נגיד שהנחיתה של קוסטנר לא הייתה רכה בלשון המעטה, זאת מאחר וימים ספורים קודם לכן אשתו טענה כי הוא משקר בנוגע למצבו הכלכלי.

קווין קוסטנר. GettyImages, GettyImages
אי אפשר להאמין שהם חיו יחד 18 שנה/GettyImages, GettyImages

באומגרטנר האשימה את קוסטנר בהסתרת כספים על רקע גירושיהם השנויים במחלוקת, וטענה שהשווי הנקי של בעלה הבוגדני גדל פי ארבע במהלך 18 שנות נישואיהם. לפי אתר TMZ, באומגרטנר טענה במסמכים משפטיים שהשחקן חשף עוד בשנת 2004 כי סכום נכסיו עמד על 102,716,000 דולר בעוד כיום טוענת כי שווי ממונו קרוב ל-400 מיליון דולר. כן שמעתן נכון.

לפני כחודש, יממה לאחר שבאומגרטנר חגגה את יום הולדתה ה-49, היא צולמה בזמן שהעמיסה את חפציה על משאיות בסנטה ברברה. המשאיות ובאומגרטנר עזבו יחד את אותו בית בשווי 145 מיליון דולר בו התגוררה כמעט שני עשורים יחד עם השחקן בן ה-68 וילדיהם המשותפים. משם היא עברה לגור בדירה צנועה ששימשה כמחסן.

וואלה! סלבס גם היא הגדילה את סכום הנכסים שלה, משתי פיצות משפחתיות לארבע ביום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully