וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעתן טוב: הגירושים של קווין קוסטנר מגיעים לסכומי עתק

22.6.2023 / 11:57

הדרישות הכלכליות של הגרושה לעתיד קריסטין באומגרטנר נחשפות ומדובר בסכומי עתק. קוסטנר מצידו הודיע לילדים על הגירושים בשיחת זום של עשר דקות בלבד. וואלה! סלבס כועסת

קווין קוסטנר. GettyImages, GettyImages
רבע מיליון דולר בחודש/GettyImages, GettyImages

קריסטין באומגרטנר, גרושתו לעתיד של קווין קוסטנר, ממשיכה להתגורר בבית שהם חלקו עד לא מזמן, עד שקוסטנר יסכים לדרישות הכלכליות שלה. כעת נחשפות הדרישות של קריסטין, שכוללות מזונות לילדים בסכומי עתק.

לזוג שלושה ילדים בגילאי 16, 14 ו - 13 ולפי דיווחים של ה-TMZ, הגרושה לעתיד דרשה מהשחקן כמעט רבע מיליון דולר בחודש עבור טיפול בילדים. באומגרטנר הגישה מסמכים משפטיים מחודשים בהם היא ביקשה לאלץ את הגרוש לעתיד ואבי ילדיה לספק לה בכל חודש 248,000 דולר כמזונות לשלושת הילדים המשותפים. זאת, בטענה כי הסכום הבלתי נתפס הזה יגרד טיפה את הסטנדרטים שהילדים היו רגילים אליהם בזמן שהזוג המתגרש חי יחד.

על פני השטח, קוסטנר מנסה להצטייר כמסכן כשאמר כי בקשתה של באומגרטנר היא "שוד מופרז". אך מקורות סיפרו ל-TMZ כי קריסטין אומרת שההון העצום של קווין יאפשר לו לעמוד בתנאים שהציבה מולו, וטענה כי ההכנסה השנתית של קווין בשנה שעברה עמדה על 19.5 מיליון דולרים. לטענתה, ההוצאות המשפחתיות שלהם עמדו על 6.6 מיליון דולר. אז מאמי, בבקשה תקח אחריות.

קווין קוסטנר. GettyImages, GettyImages
היו ימים/GettyImages, GettyImages

לא די בכך, מקורב לבאומגרטנר סיפר לאתר כי קוסטנר בישר לילדיהם על הגירושים דרך שיחת זום שנמשכה עשר דקות בלבד. זאת, לאחר שקריסטין ביקשה ממנו להגיע לביתם המשותף במטרה שיודיעו להם יחדיו ואמרה לחברים" "אני עדיין מבולבלת למה הוא עשה את זה דרך הזום. במיוחד אחרי שהוא תכנן להגיע הביתה חמישה ימים לאחר מכן. וגם הוא היה יכול בקלות לחזור מלאס וגאס כדי לנהל את השיחה הזו באופן אישי" אמרה באומגרטנר. עוד הוסיפה כי "טובת הילדים תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות שלי, היה לי חשוב שנספר לילדים באופן אישי וביחד".

וואלה! סלבס דורשת מהגרוש לממן לה קרוקומבוש על בסיס שבועי. הם הגיעו לפשרה בדמות ממתק קוקוס ורוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully