וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר שתיקה: קווין קוסטנר מדבר על הגירושים המכוערים

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 14:34

לאחר שזכה במשפט על מזונות הילדים כחלק מהגירושים הסוערים מקריסטין באומגרטנר, השחקן הגיב על הקרב הבלתי נגמר: "זה מרגיש כל כך רע, מדובר במשהי שאני עדיין אוהב". וואלה! סלבס זועמת

קווין קוסטנר. GettyImages, GettyImages
ואם פרידה. קווין קוסטנר וקריסטין באומגרטנר/GettyImages, GettyImages

כבר תקופה ארוכה שאתרי הרכילות מעבר לים סוערים בעקבות הגירושים המכוערים בין קווין קוסטנר לקריסטין באומגרטנר. אך הפעם, לאחר שלל כותרות רועשות במיוחד, קוסטנר בכבודו ובעצמו החליט לשבור שתיקה ופתח את הפה.

מיד לאחר שזכה ביום שישי האחרון במשפט שעסק בגובה דמי המזונות שישלם, קוסטנר סיפר בראיון ל-Access Hollywood: "זה מקום נורא להיות בו, אבל זה המקום שבו אנחנו נמצאים לצערי. זה מרגיש כל כך רע, מדובר במישהי שאני עדיין אוהב".

באומגרטנר האשימה את קוסטנר בהסתרת כספים על רקע גירושיהם השנויים במחלוקת, וטענה שהשווי הנקי של בעלה הבוגדני גדל במהלך 18 שנות נישואיהם. לפי אתר TMZ, באומגרטנר טענה במסמכים משפטיים שהשחקן חשף בשנת 2004 כי סכום נכסיו עמד על 102,716,000 דולר בעוד כיום טוענת כי שווי ממונו קרוב ל-400 מיליון דולר.

לפני כחודש, יממה לאחר שבאומגרטנר חגגה את יום הולדתה ה-49, היא צולמה בזמן שהעמיסה את חפציה על משאיות בסנטה ברברה. המשאיות ובאומגרטנר עזבו יחד את את הבית בשווי 145 מיליון דולר בו התגוררה כמעט שני עשורים יחד עם השחקן בן ה-68 וילדיהם המשותפים.

וואלה! סלבס הזמינה לגרוש הוצאה לפועל לאחר שסירב לשלם על הקניה שלה בטיב טעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully