וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עברתי שברון לב": סלינה גומז התייחסה בעקיפין לג'סטין ביבר

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 16:52

למרות שנדמה כי הרבה מים עברו בנהר, הזמרת עם מועדון המעריצים הכי נאמן עד מסוכן שקיים, החליטה לזרוק עצם נוספת וכבדה במיוחד למיליון הקונספירציות סביב השיר הנודע שהוציאה לאחר הפרידה מכוכב הפופ. וואלה! סלבס שמן למדורה

סלינה גומז. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מה את רומזת? סלינה גומז/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

זה לא סוד שבתקופה האחרונה המעריצים ואתרי הרכילות מעבר לים מדברים על מלחמה קרה בין שתי הכוכבות, הזמרת סלינה גומז והדוגמנית היילי ביבר. נראה שגומז נתנה מכה מתחת לחגורה והתייחסה באופן עקיף לאקס המיתולוגי ולקו המחבר בין השתיים, ג'סטין ביבר.

למרות שזה מעולם לא אושר, מעריצים רבים מאמינים שהזמרת התייחסה לפרידה האחרונה שלהם בסינגל שהוציאה שנה לאחר מכן, "Lose You to Love Me". כעת, גומז התייחסה ליצירת השיר ואולי גם בעקיפין לאקס המיתולוגי.

לפי JustJared, גומז התייחסה לשיר כשדיברה בכנס השנתי של "Twilio SIGNAL" וסיפרה על שברון לב שלדבריה נתן לה השראה: "לאחר שעברתי שברון לב, כתבתי את המוזיקה הכי טובה שלי ודרכה רציתי להיות שם עבור כל מי שעובר את המסע הזה", אמרה. מאוחר יותר סלינה טענה כי אותו שיר מדובר שכתבה לאחר הפרידה מביבר, הוא השיר האהוב עליה. כנראה שמדובר ברמז הכי עבה שגומז יכלה לשגר למועדון המעריצים שדאג לקשר בין האירועים בעצמו.

בנוסף, הזמרת התייחסה לשיר בסרט התיעודי שלה "My Mind & Me" , כשהיא חזרה על מילים מתוך השיר. לפני כשבוע המעריצים זיהו קאט פייט נוסף בין אשתו הנוכחית של ביבר לבין גומז.

היילי העלתה סלפי לחשבון האינסטגרם שלה וציינה שהיא צופה לראשונה בסדרה סקס והעיר הגדולה. לאחר מכן סלינה העלתה לסטורי טיזר לקראת שחרור השיר החדש שלה "Single Soon". בתמונה שהופיעה בטיזר היה פריים של מכתב פרידה, זהה למכתב הפרידה שמופיע באיזו סדרה? ניחשתם נכון, סקס והעיר הגדולה. אבל הזמרת לא הסתפקה בזה ובטיזר נוסף שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה, היא השתמשה בסאונד מתוך הסדרה בו גבר נשוי אומר לסמנת'ה: "זה נגמר, אמרתי לאשתי", והיא בתגובה שואלת: "מי זה?".

וואלה! סלבס תמיד חשבה שהיא הסמנת'ה בחבורה, אבל גילתה שהיא מקסימום ניצבת שמגלמת הומלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully