וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדר בשמועות: מה קורה בין ג'וני דפ לשחקנית הצעירה ג'נה אורטגה?

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 15:35

אחרי המשפט המתוקשר והמכוער בין הכוכב ההוליוודי לגרושתו אמבר הרד, השחקן עושה בחודשים האחרונים קאמבק לזירה ההוליוודית ובדרך צצות שמועות משונות במיוחד. וואלה! סלבס אש בשדה קוצים

ג'וני דפ וג'נה אורטגה. אימג'בנק GettyImages, עיבוד תמונה
אפילו לא רוצים לדמיין את זה/עיבוד תמונה, אימג'בנק GettyImages

בימים האחרונים רצו שמועות בלתי פוסקות מעבר לים על רומן משונה ביותר בין השחקן בן ה-60 ג'וני דפ לשחקנית בת ה-20 ג'נה אורטגה, כוכבת הסדרה המצליחה "וונסדיי". אבל האם באמת קורה משהו בין השניים?

על פי הדיווח ב- DailyMail, בסטורי שהעלתה השחקנית הצעירה לחשבון האינסטגרם שלה בשבוע שעבר כתבה: "אני אפילו לא יכולה לצחוק. מעולם לא פגשתי או עבדתי עם ג'וני דפ. בבקשה תפסיקו להפיץ שקרים. עזבו אותנו בשקט". נוסף לזה, מקור אישר לאתר PageSix שהשניים לא מתראים. השמועות החלו לצוץ לאחר שבלוג הרכילות Deuxmoi חשף כי דפ ואורטגה נצפו יחד עובדים יחד על סרט הפארודיה-אימה "ביטלג'וס 2" שצפוי לצאת לאקרנים בסתיו הבא.

בחודשים האחרונים נודע כי דפ עושה קאמבק להוליווד לאחר המשפט המתוקשר והמכוער שלו ושל גרושתו, אמבר הרד. השחקן הוותיק, שבזמן המשפט קיבל לא מעט ביטולים, גם על ידי הקהל וגם על ידי הפרויקטים השונים בהם היה מעורב, מיעט להראות בציבור בזמן שהוא התנהל. אך ברגע בו הסיפור הסתיים בניצחון של דפ, הוא חזר לעבוד ואף הגיע לערב הפתיחה של פסטיבל קאן, להקרנת הסרט החדש בכיכובו.

המשפט שהתנהל בין דפ להרד היה מהמתוקשרים והמסוקרים ביותר. דפ זכה לתמיכה אדירה ברשתות החברתיות בזמן שגרושתו הפכה לאחת הנשים השנואות ביותר בארצות הברית. בני הזוג, שהיו נשואים במשך 15 חודשים הגיעו למאבק המכוער לאחר שהרד האשימה אותו כי נהג כלפיה באלימות והוא הגיש כנגדה תביעת לשון הרע, מה שפתח תיבת שרצים שגילתה על יחסיהם האלימים ומזעזעים. בחודש יוני 2022 בית המשפט בווירגי'ניה פסק שהרד שיקרה בעדותה, וקבע כי עליה לשלם לדפ 15 מיליון דולרים, והוא ישלם לה שניים. במסגרת הסכם הפשרה שהושג ביניהם בחודש דצמבר האחרון, הוחלט שהיא תשלם מיליון דולרים בלבד.

וואלה! סלבס בודקת את תעודת הזהות של כל בחור פוטנציאלי לפני שהיא יוצאת איתו ומוודאה שהוא נולד לפני רצח רבין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully