וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס, סמים ואלימות: המשפט של ג'וני דפ נגד גרושתו חושף זוועות

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 16:00

השחקן הגיש תביעה על סך 50 מיליון דולרים נגד אמבר הרד, והעדויות שלו במהלך המשפט חשפו מערכת יחסים הרסנית והפכו אותו לרוק סטאר ברשתות. וואלה! סלבס אובג'קשן

בשבועות האחרונים העולם כולו עקב אחרי המשפט של ג'וני דפ, שהגיש תביעה בגובה 50 מיליון דולרים נגד אשתו לשעבר, השחקנית אמבר הרד. נראה שמערכת היחסים של השניים הייתה כשלון ידוע מראש וכל ריב, קטטה ואירוע חריג הוקלטו וצולמו כי שני הצדדים ידעו שלא רחוק היום בו ייפגשו בבית המשפט.

אתמול (ב') סיים דפ את עדותו האחרונה, ולמרות שהקריירה שלו ירדה לטמיון מאז שהרד סיפרה שהתעלל בה, הוא החזיר לעצמו מעט מהתהילה הישנה והפך לאחד הגברים הפופולאריים ביותר ברשתות החברתיות. אז עם מי אמבר קיימה יחסי מין במעלית, איך נקטעה לג'וני האצבע ומה הקשר לטיקטוק? קבלו סיכום שיכניס אתכם לעניינים.

בני הזוג היו נשואים 15 חודשים ובמאי 2016 הרד הגיעה לבית המשפט בלוס אנג'לס כשהיא חבולה ובוכיה. היא הגישה בקשה לצו הרחקה וגירושים מדפ, ופתחה למעשה תיבת שרצים. עדותו של דפ הסתיימה לאחר שעורך דינו של השמיע הקלטה באולם בית המשפט, בו נשמעה הרד כשהיא אומרת לבעלה שאם ידבר בפומבי על ההתעללות שספג ממנה, איש לא יאמין לו.

"תספר לכל העולם. תגיד להם אני, ג'וני דפ, עברתי התעללות מצד אשתי וזה היה קרב הוגן. נראה כמה אנשים יאמינו לך או יעמדו לצדך".

העדות הזו חתמה שורה ארוכה של סיפורי אימה שהשחקן סיפר בבית המשפט. בין היתר, תיאר תקרית אלימה במהלכה הרד השליכה עליו בקבוק זכוכית וגרמה לקטיעה חלקית של אצבעו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בשנת 2015 השניים שהו באוסטרליה שם השחקן צילם סרט. לדבריו, הוא ביקש מהרד לחתום על הסכם ממון והיא השתוללה. "היא התנהגה כאחוזת דיבוק, דפקה על דלתות, צרחה וקיללה", סיפר. לאחר התקרית הוא מזג לעצמו משקה אלכוהולי, למרות שניסה להיגמל.

"היא ראתה אותי שותה, התחילה לצרוח שאני מפלצת והשליכה בקבוק גדול לכיווני. הוא פגע בידי והתנפץ. בכנות, בהתחלה לא הרגשתי כלום, אבל אז הרגשתי חום ומשהו שנוזל בין אצבעותיי. הבנתי שהאצבע שלי נקטעה באופן חלקי. הרמתי את היד וראיתי את העצם מבצבצת. מעולם לא חוויתי התמוטטות עצבים, אבל הייתי קרוב לכך. שום דבר לא היה הגיוני והבנתי שזו לא דרך לחיות בה".

דפ סיפר שבתחילת הקשר, היחסים נראו אחרת לגמרי: "היא הייתה טובה מכדי להיות אמיתית. היא הייתה קשובה, אוהבת, אדיבה. היא הבינה אותי ו​​היו לנו הרבה דברים משותפים". אחרי שנה וחצי, דברים התחילו להשתנות, "או שדברים התחילו להתגלות, זו דרך יותר טובה לנסח את מה שקרה".

באתרים שמעבר לים דווח כי במסמכים שהוגשו בבית המשפט, תואר בפירוט משולש האוהבים שהרד ניהלה עם אילון מאסק והדוגמנית קארה דלווין. היא ומאסק תועדו בסיטואציה מינית במעלית, שכיכבה בסרטון נוסף בו השחקנית התגפפה עם ג'יימס פרנקו.

דפ זוכה לתמיכה אדירה ברשתות החברתיות בזמן שגרושתו הפכה לאחת הנשים השנואות ביותר בארצות הברית. "אני רוצה לחבק אותו ולהגיד לו שהכל יהיה בסדר", כתבה גולשת אחת ואילו אחרים כינו את הרד "מניפולטיבית, מחושבת ונוכלת". מספר מעריצים של השחקן הגיעו לדיונים בבית המשפט עם שלטים שתומכים בו.

בשבועות הקרובים צפויה הרד עצמה לעלות על דוכן העדים ולהשמיע את הצד שלה במערכת היחסים המזעזעת. כל שנותר לנו לעשות הוא להכין דלי פופקורן ולהגיד תודה שהם לא הספיקו להביא ילדים לעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully