וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתשואות ודמעות: ג'וני דפ חזר לעבוד אחרי המשפט המתוקשר

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 11:53

לאחר תקופה ארוכה בה מיעט להראות בציבור לאור המשפט המכוער שהתנהל בינו לבין גרושתו, השחקן הפופלרי ערך את הקאמבק שלו והתקבל על ידי הקהל בתשואות רמות. וואלה! סלבס דקל הזהב

@varietymagazine #johnnydepp gets emotional during the seven minute standing ovation for #jeannedubary at #cannes ♬ original sound - Variety

נראה שהמשפט המתוקשר והמכוער של השחקן ג'וני דפ וגרושתו, אמבר הרד, לגמרי מאחוריו, ועל אף שנחשפו בו לא מעט סיפורי זוועה ואלימות על השניים, השחקן, שזכה במשפט, עושה בשבועות האחרונים את הקאמבק שלו בהוליווד ומתקבל על ידי הקהל בהרבה אהבה וחום.

השחקן הוותיק, שבזמן המשפט קיבל לא מעט ביטולים, גם על ידי הקהל וגם על ידי הפרויקטים השונים בהם היה מעורב, מיעט להראות בציבור בזמן שהוא התנהל. עכשיו כשהסיפור הסתיים בניצחון של דפ, הוא חזר לעבוד והגיע אתמול (ג') לערב הפתיחה של פסטיבל קאן, להקרנת הסרט החדש בכיכובו, שם התקבל על ידי הקהל בתשואות רמות בעמיד שנמשכו לא פחות משבע דקות והוא התקשה לעצור את דמעות ההתרגשות.

המשפט שהתנהל בין דפ להרד היה מהמתוקשרים והמסוקרים ביותר. דפ זכה לתמיכה אדירה ברשתות החברתיות בזמן שגרושתו הפכה לאחת הנשים השנואות ביותר בארצות הברית. בני הזוג, שהיו נשואים במשך 15 חודשים הגיעו למאבק המכוער לאחר שהרד האשימה אותו כי נהג כלפיה באלימות והוא הגיש כנגדה תביעת לשון הרע, מה שפתח תיבת שרצים שגילתה על יחסיהם האלימים ומזעזעים. בחודש יוני 2022 בית המשפט בווירגי'ניה פסק שהרד שיקרה בעדותה, וקבע כי עליה לשלם לדפ 15 מיליון דולרים, והוא ישלם לה שניים. במסגרת הסכם הפשרה שהושג ביניהם בחודש דצמבר האחרון, הוחלט שהיא תשלם מיליון דולרים בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'וני דפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully