וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לסיפור: ג'וני דפ ואמבר הרד הגיעו לפשרה במשפט

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 15:24

בני הזוג לשעבר, שניהלו את אחד המשפטים המתוקשרים והמלוכלכים ביותר בהוליווד, הגיעו להסכם פשרה במסגרתו הרד תשלם לגרוש שלה מיליון דולרים. וואלה! סלבס השופטת ג'ודי

אמבר הרד בהקראת פסק הדין במשפט הדיבה של ג'וני דפ נגדה/רויטרס

ג'וני דפ ואמבר הרד ניהלו את אחד ממאבקי הגירושים המכוערים ביותר שנראו בשנים האחרונות, ואמש (ב') פרק נוסף נסגר ביניהם, לאחר שהגיעו להסכם פשרה במשפט המתוקשר שניהלו.

הרד פרסמה הצהרה בחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה על ההחלטה שקיבלה: "אחרי דיונים רבים, הגעתי להחלטה קשה להגיע לפשרה בתביעת לשון הרגע שהוגשה נגדי על ידי בעלי לשעבר. חשוב לי לומר שלא בחרתי בזה. הגנתי על האמת שלי, והפעולה הזו הרסה את חיי.

ההשפלה שעברתי ברשתות החברתיות היא גרסה מוגברת לדרכים בהן נשים הופכות לקורבנות כשהן חושפות את האמת. כעת יש לי הזדמנות לשחרר את עצמי ממשהו שניסיתי להשאיר מאחור לפני שש שנים, ובתנאים בהם אוכל לעמוד".

קראו עוד:
המשפט של ג'וני דפ נגד גרושתו חושף זוועות
אין רגע דל: הסכסוך בין אורטל עמר לבן אל תבורי עולה שלב

ג'וני דפ עם אמבר הרד, נובמבר 2011 בלונדון. GettyImages
סגרו עוד פרק בספר. אמבר הרד וג'וני דפ/GettyImages

בשנת 2016 השחקנית האשימה את בעלה לשעבר כי נהג כלפיה באלימות. הוא הגיש נגדה תביעה על לשון הרע, ובחודש יוני האחרון בית המשפט בווירגי'ניה פסק שהרד שיקרה בעדותה, וקבע כי עליה לשלם לדפ 15 מיליון דולרים, והוא ישלם לה שניים. במסגרת הסכם הפשרה שהושג, הוחלט שהיא תשלם מיליון דולרים בלבד.

דקות לאחר הקראת פסק הדין, הרד הגיבה בחשבון האינסטגרם שלה. "מילים לא יוכלו לתאר את האכזבה שאני חשה היום. אני שבורת לב מכך שהררי הראיות לא הספיקו כדי לעמוד מול הכוח הלא פרופורציונלי וההשפעה של בעלי לשעבר.

אני מאוכזבת עוד יותר מהמשמעות שיש לפסק הדין בקרב נשים אחרות. הוא מחזיר את השעון לאחור, לתקופה בה נשים שהעזו לדבר בפומבי חוו השפלה וביזוי. זה מחזיר לאחור את הרעיון שיש לקחת ברצינות אלימות נגד נשים".

וואלה! סלבס תבעה את האקס בבית משפט לתביעות קטנות, לאחר שגנב את אוגר המחמד שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully