וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין רגע דל: הסכסוך בין בן אל תבורי ואורטל עמר עולה שלב

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 17:42

מערכת היחסים העכורה בין האקסים שברה שיאים גם פרסום הקלטות אישיות, בהן נשמע תבורי מתבטא בצורה אלימה. מה הייתה תגובתו לאירוע? וואלה! סלבס בית דין לענייני משפחה

בן אל תבורי. ניר פקין
מה יהיה? בן ל תבורי/ניר פקין
אורטל עמר חתונה דנית גרינברג. ניר פקין
יהיה בסדר, כנראה. אורטל עמר/ניר פקין

בימים האחרונים הסתובבו בווטסאפ הקלטות בהן נשמע בן אל תבורי כשהוא צועק, מקלל ומתבטא באלימות כלפי אורטל עמר. בשעות האחרונות ההקלטות פורסמו בפרהסיה, ואם חשבנו שמערכת היחסים העכורה בין השניים לא יכולה לרדת נמוך יותר - טעינו, וזה מצער מאוד.

בתגובה להקלטות, פרסם תבורי תגובה בסטורי שלו. לדבריו, "לא הוגן לשפוט אדם בכעסו. לא התפלאתי שהיא תדליף את זה, חיכיתי ליום ולרגע. אני מבהיר דבר אחד לכולם: הילד שלי זה הדבר הכי חשוב לי בעולם, ביקום ובחיים שאני חי. בלעדיו אני כלום".

בן אל תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
בן אל תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

מפאת הנושא הרגיש וגילו הצעיר של תו פרינס וואלה! סלבס נמנעה מפרסום ההקלטות, ולמרות שהן מביאות את מילותיו של תבורי עצמו, הוא דווקא מפנה אצבע מאשימה כלפי עמר.

"אני עובר שלוש וחצי שנים קשות בבית משפט. לא מאחל הורה לעבור את מה שהיא מעבירה אותי. אני מנסה להתחנן אליה חודשים לראות אותו, להריח אותו, לשחק איתו ואין מענה. איך אבא אחר היה מגיב אם שמשחקים לו ברגשות עם הילד? היא לא מעניינת אותי ואף פעם לא עניינה. אני תמיד אוהב את תו, לא משנה מה ינסו להגיד".

עו"ד ליאת שקלרז, המייצגת את אורטל עמר: "צר לי שהקלטות שנשלחו לביהמ"ש התפרסמו בכלי התקשורת, בניגוד לצו איסור פירסום ותוך פגיעה קשה בפרטיותו של הילד. אני פונה לכלי התקשורת לגלות אחריות ועל אף הדחף העיתונאי לפרסם מידע, אני מבקשת להזכיר לכולנו שיש קטין בתמונה, שעבורו זו לא עוד ידיעה או כותרת- אלו הם חייו והוריו ואני מצפה מכולם לגלות אחריות וחמלה".

וואלה! סלבס החליטה לחסוך מעצמה דרמות ועברה קשירת חצוצרות. מדובר בגנים שאין צורך להפיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully