וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שוב: קלואי קרדשיאן חזרה לגור עם האקס הבוגדני

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 10:33

נראה שקלואי קרדשיאן מסרבת לשחרר מהעבר, ולמרות כל האזהרות, חזרה לגור עם טריסטן תומפסון. מה התירוץ הפעם? וואלה! סלבס חסרת סבלנות

לפני שנתחיל לשפוט ולרדת על התמימות של כוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן על כך שלמרות שהבטיחה שלא יחזרו, הכניסה מחדש לביתה את האקס הבוגדני (שבין בגידה לבגידה הוא גם שחקן בליגת ה- NBA), טריסטן תומפסון, נראה שהפעם דווקא יש לה סיבה טובה והגיונית.

בפרק האחרון של משפחת קרדשיאן שיצא היום (ה') חושפת קלואי שהיא חזרה לגור עם אב שני ילדיה, ושאליו הצטרף גם אחיו בן ה- 16, אמארי תומפסון. כל זה עוד בתחילת השנה, אי שם בחודש ינואר, כשאמם של האחים תומפסון הלכה לעולמה בעקבות התקף לב בגיל 53 בלבד.

"לא ממש הבנתי מה הוא אומר לי", משחזרת הכוכבת את שיחת הטלפון שקיבלה מטריסטן אחרי מות אמו: "הוא פשוט צעק בטלפון, ניסה להסביר לי שהיא נפטרה, אבל לא היה לי מושג על מה הוא מדבר". קלואי המשיכה ושיתפה על אחיו של שחקן הכדורסל: "אמארי בן 16, והוא בעל מוגבלויות ובתפקוד נמוך. זה פשוט מאוד עצוב כי אנחנו לא יודעים מה הוא יודע ומה הוא לא יודע, קוגנטיבית".

"אני אסירת תודה על זה שיש לי רשת ביטחון חזקה מספיק כדי שאוכל לתמוך במישהו אחר שאין לו כרגע אחת, אתה לא חייב להתייחס אליי כמו שצריך כדי שאני אתייחס אלייך כמו שצריך. לא ככה חונכתי". הודתה האחות לבית קרדשיאן.

הייתם חושבים ששחקן בליגת ה- NBA יכול להרשות לעצמו בית משלו, והוא באמת יכול, אבל אחרי שהביא טריסטן את אחיו לביתו, הבית נכנס לשיפוצים ואחרי סערה שהייתה באיזור, לא היה ראוי מספיק למגורים: "הוא היה יכול לגור שם בזמן השיפוצים, אבל היה מזג אוויר משוגע בקליפורניה, כאילו גשמים מטורפים" נזכרת קלואי.

"גג הבית של טריסטן קרס וגם לשיטפון בבית, אז הוא גר אצלנו עד שהבית שלהם יתוקן". כוכבת הריאליטי כמובן לא שוכחת את שני ילדיה המשותפים עם תומפסון שנמצאים במשמורת אצלה, טרו בת ה- 5, וטייטום הקטן, שיחגוג בקרוב יום הולדת שנה.

גם על וואלה! סלבס קרס פעם הגג באמצע הלילה, היא הטביעה את הטראומה עם אכילה רגשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully