וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחממים: הקרב המשפטי של בריטני ספירס וג'סטין טימבלייק

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 13:20

הזמרת רק סיימה קרב משפטי אחד וכעת מתחילה בקרב משפטי אחר ומעניין במיוחד, הפעם מול האקסים המיתולוגיים שלה ג'סטין טימברלייק וקולין פארל. על מה הסכסוך הלוהט? וואלה! סלבס פרקליטה ראשית

כנראה שעורכי הדין של כוכבת הפופ בריטני ספירס נמצאים אצלה כבר בחיוג מהיר, כי היא פשוט עוברת מקרב משפטי אחד לאחר בקצב מסחרר. אחרי הדרמה סביב סרט הדוקו שנעשה עליה והמלחמות על הילדים עם האקס, קווין פדרליין, הפעם מדובר במחלוקת עם האקסים שלה בעקבות ספרה החדש "האישה בתוכי".

מגזין The Sun חשף שיציאת הספר התעכבה בלא פחות מארבעה חודשים, וכל זה בגלל הפרטים המלוכלכים שכתבה בריטני על האקסים שלה, הזמר ג'סטין טימברלייק והשחקן קולין פארל. עורכי הדין של השניים איימו בתביעה אם הזמרת תחליט לפרסם את הדברים ללא צנזורה.

מקור סיפר למגזין: "עורכי הדין דרשו לראות את הספר מראש כדי לוודא שכמה מהפרטים הוסרו. עדיין נשארו המון מידע היחסים של הזוגות, ג'סטין וקולין יודעים מה יכול להיאמר עליהם שם", "התהליך המשפטי גרם לזה שהפרסום יתעכב בזמן שכל הצדדים היו בדיונים על מה יכלל ומה לא. עכשיו הם סוף סוף הסכימו על נוסח אחד והאוטוביוגרפיה יכולה לצאת לחנויות".

טימברלייק וספירס יצאו משנת 1999 ועד 2002, השניים נפגשו על הסט של תוכנית הטלויזיה "מועדון מיקי מאוס". מערכת היחסים של השניים נגמרה בטון צורם אחרי שמועות שבריטני לא הייתה נאמנה לג'סטין בזמן שהיו ביחד. עשור לאחר הפרידה, ואחרי חתונתו של טימברלייק, כוכבת הפופ עברה התמוטטות עצבים ואושפזה. לפחות אנחנו יכולים להינות מהשירים המעולים שיצאו בעקבות הכאב שלהם.

הקלפים נטרפו מחדש בשנת 2003 שבריטני הייתה ביחסים קצרים ולא מאוד רציניים עם קולין. השניים נצפו מספר פעמים יחד באותה התקופה. הם יצאו למסיבות, הופעות, ובעיקר גרמו לכולם סביבם להתפוצץ מתדהמה כל פעם מחדש. למרות שתועדו לא פעם מאוד קרובים, השניים מעולם לא אישרו מערכת יחסים רשמית.

וואלה! סלבס גם חשבה לעשות אוטוביוגרפיה אבל אין לה כסף לכל תביעות לשון הרע שיגיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully