וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חריטה וחרטה: הכוכבים שעשו קעקועים זוגיים והסירו אותם

עודכן לאחרונה: 21.7.2023 / 10:07

הביצה המקומית מלאה באנשים מצולקים שהאמינו באהבה אמת, קעקעו אותה וחוו פרידה שהותירה אותם לא רק עם שברון לב, אלא גם עם תזכורת, מכוערת לרוב, לאקס. וואלה! סלבס מלכת הדיו

לין אלפי ורוי רייניש. אינסטגרם, צילום מסך
טעות של מתחילים. רוי רייניש ולין אלפי/צילום מסך, אינסטגרם

מוקדם יותר השבוע לין אלפי ורוי רייניש, שהכירו בבית האח הגדול וניהלו סוג של זוגיות, התאחדו לאחר שאלפי פרשה מהתכנית. מלבד השלמת פערים וסלפי, השניים החליטו לעשות טעות של מתחילים והתחדשו בקעקוע משותף. אתם יודעים, כדי לסמל שבועיים שלמים של היכרות מעמיקה ומטלטלת.

לין ורוי הם לא הראשונים וכנראה שגם לא האחרונים לעשות את הטעות הזו: הסלבס הגדולים ביותר חטאו במחשבה שמערכות היחסים שלהן יימשכו לנצח, ונותרו עם מזכרת תמידית מהאקס. אז מי הכוכבים שקעקעו והתחרטו?

מחטים ונהנים: איל גולן והאקסיות

אייל גולן, רוסלנה רודינה, דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
אייל גולן, רוסלנה רודינה, דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

הזמר איל גולן ניסה להוכיח לרוסלנה רודינה שאהבתם תחזיק עד הנצח, וקעקע את שפתיה על הזרוע שלו. למרות שמעולם לא עשו את הצעד והתחתנו נראה שהמחוייבות שיש בקעקוע לא הפחידה אותם, לפחות לא כמו שהפחידה אותם המחשבה על חתונה. לאחר פרידתם השפתיים הפכו באורח פלא לציור אחר לגמרי.

נראה שגולן לא ממש למד מטעויות ועשה קעקוע עם גם עם גרושתו, דניאל גרינברג. השניים היו ביחד במשך שלוש שנים, התחתנו ב- 2019 ונפרדו כבר ב2021. הקעקוע היה קעקוע משותף של חצי עיגול על כל אחד מבני הזוג שחיבורם יוצר עיגול שלם ואחרי השפתיים ששינו צורה, גם הקעקוע שחלק עם גרינברג עבר טרנספורמציה. אין הפקת לקחים, אה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לוח מודעות אנושי: פיט דיווידסון ואריאנה גרנדה

פיט דווידסון אריאנה גרנדה. אינסטגרם, צילום מסך
פיט דווידסון אריאנה גרנדה/צילום מסך, אינסטגרם

העובדה שפיט דיווידסון אוהב קעקועים לא יכולה לחמוק מהעיניים של אף אחד, בעיקר לא כשמדובר בבערך 70 קעקועים על גוף אחד. דיווידסון ידוע כאדם מאוד איפולסיבי, וגם העיד כך על עצמו בחלק מקטעי הסטאנדאפ שלו.

אחרי חודש אחד בלבד של זוגיות עם כוכבת הפופ אריאנה גרנדה, השניים כבר היו מאורסים והתחילו לתכנן חתונה מרגשת. פיט המאוהב היה בטוח שהם יחזיקו לנצח, וקעקע על עצמו לא פחות מעשרה קעקועים שכל אחד מהם הוא סמל שמזוהה עם הזמרת, חלקם היו משותפים איתה. בסוף מערכת היחסים הוא דאג להסתיר ולכסות בדיו את כל הקעקועים שהקדיש לה, מה שלא הפריע לו להתקעקע גם לכבוד קים קרדישאן.

קים קרדשיאן פיט דיווידסון. אינסטגרם, צילום מסך
כבר לא הבחורה שלו/צילום מסך, אינסטגרם

למרות שבתחילת 2022 נשבע להסיר את כל הקעקועים על גופו עד גיל 30, ההבטחה הזאת לא ממש הזיזה לו כשמערכת היחסים שלו עם קרדשיאן החלה. נראה שפיט לא למד וקעקע שני קעקועים שהוקדשו לקים לפחות לא עשרה.

קעקוע אחד היה המשפט "הבחורה שלי היא עורכת דין", אחרי שקים עברה את בחינות ה- Baby Bar לעריכת דין במדינת קליפורניה. הקעקוע השני התקשר למקום בו השניים הכירו, בתוכנית הסאטירה Saturday Night Live, ולמערכון בו שיחקו יחד והתנשקו לראשונה: "יסמין ואלדין". לא חבל על הכסף?

נכנס יין: וינונה ריידר וג'וני דפ

וינונה ריידר וג'וני דפ. Ron Galella, Ltd, GettyImages
וינונה ריידר וג'וני דפ/GettyImages, Ron Galella, Ltd

לפני הנישואים הרעילים שלו עם אמבר הרד, השחקן ג'וני דפ היה מאורס לשחקנית וינונה ריידר, אותה פגש על הסט של הסרט "המספריים של אדוארד". כמחווה לאהבתו "הנצחית" לריידר, דפ קעקע על גופו את צמד המילים "Winona forever". השניים נפרדו בשנת 1993 אחרי כמעט ארבע שנים ביחד, והקעקוע שונה ל "Wino forever". נו, כיאה לאלכוהוליסט.

למרות שהפרידה מוינונה שברה אותו, ג'וני המשיך האלה ובזמן שהיה במערכת יחסים עם אמבר, השאיר על גופו חותם חדש לכבודה של הרד וכתב: "SLIM". מיד עם פרידתם המלוכלכת דאג דפ לשנות מיד את הקעקוע ל "SCUM" שזה חלאה. לא מאוד מרומז.

מחט לכל גבר: אנג'לינה ג'ולי

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
אנג'לינה ג'ולי/GettyImages

עוד אישה שלא לומדת מטעויות היא השחקנית אנג'לינה ג'ולי, שבתקופה הקצרה שהייתה נשואה לבילי בוב תורנטון קעקעה את שמו מעל דמות של דרקון על כתפה. כמובן שהקעקוע הוסר אחרי הגירושים של השניים ב- 1999.

שנים אחר כך, וכנראה שבזכות הילדים המשותפים, האמינה ג'ולי שהיא ובראד פיט באמת יהיו יחד לנצח והיא קעקעה את נקודות הציון של מקומות הלידה של פיט ושל כל ששת ילדיהם. לאחר הגירושים, השורה שהוקדשה לבראד נעלמה כלא הייתה.

וואלה! סלבס מחכה לבעל הבא שלה כדי לעשות איתו קעקוע שיכסה את הקעקוע המשותף עם הבעל הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully