וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כישוף ובגידות: כל המשברים בזוגיות של אייל גולן ודניאל גרינברג

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 11:04

מערכת היחסים של הזמיר הלאומי והדוגמנית ידעו מעט עליות והרבה מאוד מורדות. השמועות, המשברים, הסכסוכים והכתובת שהייתה על הקיר מההתחלה - וואלה! סלבס מסכמת

התמונה המשותפת הראשונה

אייל גולן דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
זוכרים? אייל גולן ודניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

קצת קשה להאמין, אבל מערכת היחסים בין אייל גולן לדניאל גרינברג נמשכה שלוש שנים בלבד. כמות הסקנדלים והשמועות שאפפו את הזוגיות שלהם, הפכה אותה למדוברת במיוחד ונתנה תחושת שווא שהדוגמנית נמצאת בעין הציבורית זמן רב יותר.

אתמול (ג') בני הזוג הוציאו הודעה משותפת בה הודיעו שהחליטו להיפרד. למעשה, הם כבר חתמו על מסמכי הגירושים והצליחו לעבור את כל התהליך תוך שהם מתעתעים בעיני הציבור (וגם בעיני חבריהם הקרובים, כך התברר) בצורה מעוררת הערכה.

למרות שהתדהמה הייתה הראשונה להכות, הרגש חלף די מהר. האם בחתונתם של השניים, שהתקיימה עם פרוץ מגפת הקורונה, עמד אדם אחד שחשב שמערכת היחסים הזו תחזיק מעמד לנצח? כנראה שלא, ויש לכך הרבה סיבות טובות.

אייל גולן דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
מי שמביט בי מאחור/צילום מסך, אינסטגרם

גרינברג השתתפה ב"אח הגדול" בשנת 2018 ויצאה מהבית הכי מצולם במדינה היישר לזרועותיו של הזמיר הלאומי. בני הזוג הצליחו לשמור על מערכת היחסים בדיסקרטיות יחסית, אולם הרגע בו מדורי הרכילות גילו על הזוגיות החדשה היה הרגע בו הרכבת יצאה מהתחנה ודהרה היישר לתוך קיר.

מספר חודשים לאחר שהחלו לצאת, גולן החל לנתק קשר עם חבריו הקרובים, כאשר הסכסוך הזכור ביותר היה עם חברתו הקרובה אופירה אסייג, שנעלבה עד עמקי נשמתה כשגילתה שהוא הסיר ממנה עוקב. החברים החליטו שגרינברג כישפה את גולן ובחרה באותו אקט קדום שכולל תלתל של גבר וזנב של לטאה. כלומר, אפילו המקורבים ביותר לשניים לא האמינו שיש שם אהבה גדולה ובחרו לנדוד למחוזות המאגיה השחורה. גרינברג התייחסה לדבר לא פעם בחשבון האינסטגרם שלה, וקראה לאותן נשמות טובות לעשות בדק בית.

עוד בוואלה!

רעידת אדמה בביצה: אייל גולן ודניאל גרינברג מתגרשים

לכתבה המלאה
אייל גולן דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
מאורסות נהנות יותר/צילום מסך, אינסטגרם

בני הזוג התארסו במהלך חופשה רומנטית באוגוסט 2019, שמונה חודשים בלבד אחרי שהתחילו לצאת. השניים תכננו חתונת פאר שעלותה הוערכת בשלושה מיליון שקלים והזמינו למעלה מ-1,000 אורחים, אולם מגבלות שהוטלו על ידי משרד הבריאות כיממה לפני האירוע הנוצץ צמצמו את מספר הנוכחים ל-100 בלבד. גרינברג צעדה אל החופה כשהיא בהיריון, אותו חשפו בני הזוג רגע לפני שהחליפו טבעות.

שמועות על בגידה מצידו של גולן החלו לצוף כמעט מיד. מאותו הרגע החל מחול שדים שכלל עזיבות חוזרות ונשנות של הבית המפואר בו התגוררו השניים ברחובות, מקורבים עלומים שסיפרו שהמשברים בין השניים חריפים במיוחד ודניאל אחת שניסתה למגר את השמועות בעזרת חשבון האינטסטגרם שלה.

אייל גולן דניאל גרינברג ברית/ניר פקין
אייל גולן דניאל גרינברג חתונה. ניר פקין, ניר פקין
מי חשב שזה יהיה לנצח?/ניר פקין, ניר פקין

גרינברג ילדה את מיאל הקטנה בספטמבר 2020 ובחודש מרץ כבר הייתה בהיריון שני. גם המאורע הזה לא התנהל על מי מנוחות והכוכבת נתפסת כשהיא מעשנת סיגריה. הביקורת הציבורת הייתה קשה וגם כאן ניצלה הדוגמנית את חשבון האינסטגרם שלה כדי להבהיר שמדובר בגוף שלה ובעובר שלה, ואם היא רוצה לעשן איש לא יגיד לה לא לעשות זאת.

בחודש יוני השמועות על משבר הגיעו לשיא חדש. גרינברג מחקה את שם המשפחה של גולן מחשבון האינסטגרם שלה (כדי לקבל וי כחול), והוא עבר להתגורר בבית מלון, מהלך ששווק כחופשה מתוכננת עם יאן, הילד המשותף שלו ושל רוסלנה רודינה.

המצב היה כה חמור, עד שמקורבים לבני הזוג לא ידעו אם הם ישרדו בתור זוג נשוי עד הלידה. השניים הצליחו להתגבר על המהמורות והביאו לעולם את רון הקטן לפני שלושה חודשים בלבד. לפי גרינברג, "כוחה של אישה - לנעול את הבית שלה ולשמור מפני חיידקים מזיקים".

אייל גולן דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
ואז הגיע רון/צילום מסך, אינסטגרם

בני הזוג ערכו ברית מילה במתכונת מצומצמת בביתה של החברה הטובה לאה שנירר, אולם שמרו את התותחים הכבדים למסיבת ענק שהתקיימה לפני כשבועיים. הידיעה על כך שהם עומדים בפני גירושים לא מנעה מהם להזמין אלפי אנשים ולשגר חיוכים לצלמים שפקדו את המקום.

בשבוע שעבר נפשו השניים בדובאי עם החברים הטובים מיכל הקטנה וניר ויצמן וערן ושי זהבי. חשבון האינסטגרם של גרינברג מלא בתמונות פוטוגניות ואוהבות מהלוקיישן המאוס, כאשר מושאי התמונה כבר יודעים שמדובר בזיוף מוחלט ומסמכי הגירושים ממתינים לרגע בו ינחתו חזרה בישראל.

הוסיפו לזה את העובדה שהחודשים הקרובים לא היו טובים עבור הזמר: פרשת "משחקי חברה" חזרה לכותרות, הוא הסתבך עם משרד הבריאות כאשר פרסם סיגריות אלקטרוניות, פיטר את המנהלת האישית שלו ושמר על דיסטנס ממי שהיה חברו ומנהלו הקרוב, בני פרץ.

אייל גולן דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
החופשה האחרונה/צילום מסך, אינסטגרם

בניגוד למערכות היחסים הקודמות של גולן, הפרידה הזו לא הפתיעה אף אחד. הסודיות המופתית שהשניים התנהלו בה, היא זו שמפליאה יותר מהגירושים והסכום העסיסי אותו קיבלה גרינברג כדי לשמור לעצמה את כל מה שהיא יודעת. אנחנו נישאר עם ספקולציות, שמועות וסטוריז.

וואלה! סלבס מחכה בקוצר רוח לאוטוביוגרפיה שגרינברג תכתוב כשלמיאל ימלאו 18. יש לה סבלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully